امروز: جمعه - 28 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16939

نماینده دشتستان:

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است/ چرا از جیب مستضعفان و بازنشستگان برای سلبریتی‌ها هزینه می کنید؟/ بی عدالتی یعنی مشکلات محیط زیستی این هلدینگ برای استان بوشهر باشد ولی سود و پولش برای دیگران!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با انتقاد از واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس، این کار را خلاف قانون دانست.

دکتر ابراهیم رضایی در جلسه علنی روز دوشنبه در تذکری با اشاره به واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بخش عمده شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد.

رضایی اضافه کرد: این یک بی‌عدالتی بزرگ است که آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، ترافیک و دیگر مضرات این صنعت نصیب مردم استان بوشهر شود ولی حمایت مالی و پول و سودش برای دیگران باشد.

وی افزود: این ظلم آشکار است که برخی مدارس و مراکز درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند ولی قرار است سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اقدام هلدینگ خلیج فارس در خرید باشگاه پایتخت را غیرقانونی خواند و گفت: اگر قرار است تیم‌داری کنند چرا باید با پول مستضعفان و بازنشستگان باشد؟ از رییس جمهور و دیگران درخواست داریم جلوی این کار را بگیرند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: