امروز: جمعه - 28 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16942

دکتر رضایی: نتانیاهو با یک بحران ترکیبی و موجودیتی مواجه است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در شرایط فعلی دولت نتانیاهو با یک بحران ترکیبی و موجودیتی مواجه است.

دکتر ابراهیم رضایی با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی گفت: در شرایط فعلی دولت نتانیاهو با یک بحران ترکیبی و موجودیتی مواجه است. از یک طرف با نیروهای مخالف داخلی درگیر است و هر هفته علیه او اعتراض صورت می‌گیرد و از طرفی بازدارندگی خودش را در عرصه بین المللی از دست داده است.

رضایی ادامه داد: به همین دلیل بود که نتانیاهو احساس می‌کرد که می‌تواند با ایجاد بحران خارجی و حمله به کنسولگری و نیروهای مستشار ایرانی در سوریه برای خودش ایجاد امنیت کند و بحران داخلی را به خارج منتقل نماید.

وی تأکید کرد: کار نتانیاهو در حمله به کنسولگری و مستشاران ایران یک خطای راهبردی و احمقانه بود. ایران بارها اعلام کرده است که پیرامون امنیت خودش با هیچ کسی و یا هیچ کشوری تعارف ندارد. پاسخ جمهوری اسلامی یک پاسخ ترکیبی، هوشمندانه و قاطع بود.‌

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ما با عملیات وعده صادق به دوستانمان در منطقه اعلام کردیم که هم توانایی داریم که از خودمان دفاع کنیم و هم حاضریم توان خودمان را در ارتقای امنیت منطقه صرف کنیم.

رئیس کمیته جنگ نرم و دیپلماسی عمومی خاطرنشان کرد: از سویی به نیروهای دشمن خود، مانند صهیونیست‌ها هشدار داده و می‌دهیم که هیچ وقت به دنبال خطایی شبیه آنچه نتانیاهو کرد نباشند چرا که پاسخ ما هم دردناک و هم قاطعانه خواهد بود.

منبع خبر: فارس

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: