امروز: دوشنبه - 26 شهریور 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=17152

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 3 تا 9 شهریور ۱۴۰۳)؛

انتقاد از وزارت نیرو بخاطر قطع برق استان بوشهر/ رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند/ برگزاری سومین برنامه عمومی ملاقات مردمی/ افتتاح پروژه‌های هفته دولت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از انتقاد از وزارت نیرو بخاطر قطع برق استان بوشهر، رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند، برگزاری سومین برنامه عمومی ملاقات مردمی و افتتاح پروژه‌های هفته دولت خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 3 تا 9 شهریور ۱۴۰۳) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: روز شنبه (سوم شهریور) با تعدادی از مردم و مراجعه‌کنندگان ملاقات کردم. با رئیس کل دادگستری استان راجع به سفر آتی رئیس قوه قضائیه به استان گفتگو کردم، تلاش داریم که در دشتستان میزبان ایشان باشیم.

روز یکشنبه (چهارم شهریور) مهمان موکب حضرت رقیه (س) در شهر شبانکاره بودم، جوانان مومن و بااخلاص پرچم اهل بیت (ع) را بالا نگه داشته‌اند. همچنین از تشکیلات جمعی از اهالی هرمزگان برای پذیرایی از زوار اربعین در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شبانکاره بازدید کردم، تعدادی از اهالی استان هرمزگان با همکاری مردم و مسئولان شهر و بخش شبانکاره از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند. شب با جمعی از نیروهای انقلاب در برازجان با موضوع رویدادهای اخیر کشور جلسه داشتم.

روز دوشنبه (پنجم شهریور) در دفتر با تعدادی از مراجعه‌کنندگان، مدیران و نخبگان ملاقات و جلسه داشتم، از جمله تعدادی از روسای دانشگاه‌ها گزارشی از حوزه ماموریتی خود ارائه کردند. این جلسات تا آخر شب طول کشید. با معاونان وزارت دفاع، کار و آموزش و پرورش و نیز فراجا و استاندار در مورد مشکلات مردم گفتگو کردم. در تماس با رئیس دفتر رئیس قوه قضائیه در مورد سفر رئیس قوه به دشتستان پیگیری کردم.

در تماس با معاون وزیر نیرو از قطع مکرر برق در استان بوشهر گلایه و انتقاد کردم و گفتم که شدت گرما در استان بوشهر بسیار بالاست و سزاوار نیست که در این شرایط برق منازل مردم قطع شود و اگر کمبودی هم وجود دارد بهتر است که فشار آن بر استان‌های خوش‌آب‌وهوا باشد، به توانیر منتقل کردند و قول دادند که در برنامه خاموشی‌ها در استان بوشهر تجدید نظر کنند.

روز سه‌شنبه (ششم شهریور) در آبپخش میزبان رئیس کل دادگستری استان و مدیران حفاظت و تشریفات قوه قضائیه بودیم، برای سفر رئیس قوه قضائیه آمده بودند، در جلسه‌ای با حضور مسئولان آبپخش راجع به ابعاد سفر همفکری و هماهنگی کردیم. قرار شد که آقای اژه‌ای جهت اهدای اسناد مالکیت مردم به آبپخش هم سفر کنند.

بعد از ظهر به بیمارستان مهر تامین اجتماعی برازجان رفتم و در مراسمی از دستگاه جدید رادیولوژی این بیمارستان بهره‌برداری شد. به دفتر آمدم و تا آخر شب ملاقات داشتم، در جلسه‌ای با همکاران راجع به ملاقات مردمی روز پنجشنبه هفته جاری برنامه‌ریزی کردیم. با معاون وزیر میراث و مدیرکل ارتباطات در مورد برخی مسائل شهرستان گفتگو کردم.

روز چهارشنبه (هفتم شهریور) با حضور استاندار و جمعی از مديران استان و شهرستان در سالن شهید شاهینی برازجان مراسم افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت شهرستان برگزار شد، تعدادی از اهالی فرهنگ‌شهر نسبت به عدم تعیین تکلیف املاک و زمین‌های خود شکایت داشتند که درخواست کردم دستگاه‌های مربوطه همکاری و پیگیری کنند. در پایان با حضور در برازجان و دهقاید پروژه مسکن و سالن ژیمناستیک افتتاح و مدرسه دهقاید کلنگ‌زنی شد.

عصر توفیق شد تا در بوشهر با آیت‌الله صفایی نماینده محترم ولی فقیه در استان ملاقات کنم، گزارشی از وضعیت مجلس و استان ارائه کردم. به برازجان برگشتم و چند ملاقات در دفتر داشتم. با مدیرکل استاندارد درباره رفع مشکل اخیر الزام استاندارد برای عرضه خرما گفتگو کردم. گفتگوی دیگری هم با معاون وزیر کار در مورد دهک‌بندی دقیق افراد و لزوم اختصاص دهک مناسب به خانوارهای ضعیف داشتم.

روز پنجشنبه (هشتم شهریور) در حسینیه الزهرا (س) (برجویی) برازجان ملاقات عمومی داشتم، تا ساعت ۳ روز جمعه به طول کشید و با تعداد زیادی ملاقات کردم، این برنامه با همراهی نهادهایی همچون کمیته امداد، بهزیستی، پارس جنوبی و شهرک صنعتی و نیز برخی خیریه‌ها و گروه‌های جهادی برگزار شد که از مدیران آن و نیز از همکاران پرتلاشم در دفتر تشکر می‌کنم.

در طی این دیدارها با مدیران ارتش، راهداری، توانیر، بنادر، ارتباطات، صمت، فراجا، دانشگاه آزاد، زندان، ثبت اسناد، آموزش و پرورش، راه، بهداشت، استانداری، قوه قضائیه، بنیاد مسکن، هلال احمر، ورزش، تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، نوسازی مدارس، نفت، ستادکل نیروهای مسلح، سازمان برنامه، آب و… گفتگو کردم.

قبل از ظهر جمعه (نهم شهریور) عازم بخش و شهر بوشکان شدم. در بوشکان با اعضای گروه جهادی افسران ولایت که بنیانگذار برنامه ارزشمند “روزها خدمت شب‌ها هیأت” هستند جلسه داشتم. در این جلسه که مدیرکل ورزش استان و تعدادی از مسئولان شهر هم حضور داشتند عمده مسائل و مشکلات بوشکان بررسی شد. در ادامه به کلمه آمدم و در دفتر با تعدادی از مراجعه‌کنندگان ملاقات کردم. با مدیران کل عشایر و راهداری در مورد اجرای پروژه آسفالت راه تنگ خون گفتگو کردم. شب به برازجان رسیدم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: