امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16445

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

۶ هزار میلیارد تومان میزان تعهد نفت به استان بوشهر در سفر دوم دولت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش استاندار و معاونان وی و رئیس سازمان برنامه گفت: خوشبختانه در سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های مهمی مصوب شد که از جمله آن 6 هزار و 270 میلیارد تومان تعهدات وزارت نفت در این سفر است.
 دکتر ابراهیم رضایی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار بوشهر، معاونان عمرانی و اقتصادی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر اظهار داشت: دستور اصلی جلسه بررسی مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر در اسفند ماه 1401 بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش استاندار و معاونان وی و رئیس سازمان برنامه در جلسه مذکور، گفت: خوشبختانه در سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های مهمی مصوب شد که از جمله آن 6 هزار و 270 میلیارد تومان تعهدات وزارت نفت در این سفر است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجموع حدود 9 هزار میلیارد تومان تعهدات دولت در سفر اسفند ماه سال 1401 به استان بوشهر است.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تخصیص اعتبارات و تعهدات وزارت نفت در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر مورد تأکید قرار گرفت و توجه و تمرکز مدیریت اجرایی استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع است.
وی عملیاتی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز، اجرای تعهدات وزارت بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی و تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی را از دیگر موضوعات جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار دانست و افزود: این مسائل بصورت ویژه در دستور کار مسئولان استان بوشهر قرار دارد و تلاش می‌شود با همکاری مشترک مطالبات مردم محقق شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های مهم در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اضافه کرد: در تخصیص بودجه عمرانی استان بوشهر در سال 1401 تلاش قابل توجهی شده و در سال گذشته 84 درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر تخصیص یافته که قابل تحسین است.
رضایی با اشاره به ارائه گزارش وصول و تخصیص مالیات بر ارزش افزوده در این جلسه، تصریح کرد: در زمینه مشکلات و کمبودهای حوزه درمان گزارشی ارائه و بر توجه به حل این مسئله مهم تأکید شد.

منبع خبر: تسنیم

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: