امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6207

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

کیفیت خدمات ارتباطی و سرویس اینترنت در شهرستان دشتستان تقویت شود

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی روستاها و نقاط شهری در شهرستان دشتستان نیازمند بهبود کیفیت خدمات ارتباطی هستند که باید نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

ابراهیم رضایی صبح امروز در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اظهار داشت: امروزه استفاده از ارتباطات به عنوان یک نیاز اساسی برای شهرها و روستاها محسوب می‌شود.

وی به پیشرفت فناوری‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از این فناوری‌ها برای استفاده مردم نیازمند اتصال به اینترنت است و می‌طلبد که اینترنت با سرعت و کیفیت مناسب در اختیار مردم باشد.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدیدهایی که از نقاط مختلف شهرستان دشتستان داشته‌ایم، مشکلات شهرها و روستاها و نیازهای مردم را رصد شناسایی کرده‌ایم که یکی از خواسته‌های مهم مردم مردم مربوط به بحث ارتباطات است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در دشتستان صورت گرفته است، بیان کرد: انتظار داریم سرویس باکیفیت اینترنت و خدمات ارتباطی به مردم در نقاط مختلف شهرستان برسد.

رضایی خواستار ارتقای سطح سرویس‌دهی اینترنت و خدمات ارتباطی در روستاهای دشتستان شد و بیان کرد: برخی نقاط شهری نیز با ضعف آنتن‌دهی و کیفیت پایین اینترنت روبرو هستند که امیدواریم شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از نقاط استان بوشهر شاهد خدمات‌دهی خیلی خوبی در حوزه ارتباطات هستیم، تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم در شهرها و روستاها باید استفاده کنیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: