امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=10256

کدام نماینده مخالف طرح ۴ درصدی توسعه‌ای نفت بود؟

دکتر ابراهیم رضایی که توانسته در اولین تجربه نمایندگی خود با عملکردی قابل توجه در سطح ملی و استانی اقداماتی همچون تسریع در روند تکمیل فاز۱۴ پارس‌جنوبی را با طرح سوال از زنگنه وزیر سابق نفت به نام خود ثبت نماید اکنون عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است برای توسعه استان بوشهر در این کمیسیون با تمام توان در حال جنگیدن است.

به گزارش پایگاه خبری پایتخت انرژی، این نماینده جوان دشتستان در گزارش هفتگی شماره ٣۶ خود نوشته بود، پیشنهادی را مطرح کرده است که در صورت تصویب اعتبار بزرگی را سهم استان‌های گازی و نفت‌خیز می‌کرد. دکتر رضایی نوشته بود که توانسته تنها با مطرح کردن این پیشنهاد نمایندگان این استان ها را به خط کند و همه گی با تمام توان حمایت کردند تا این پیشنهاد تصویب شود بجز یکی از نمایندگان استان بوشهر که در کمال ناباوری مخالفت کرده است!

اختصاص ۴ درصد از ۱۰ میلیارد دلار طرح‌های توسعه‌ای تنها در نفت یعنی:

– ۴۰۰ میلیون دلار یا ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار که می‌توانست چهره استان بوشهر را متحول کند اما افسوس که با سهل اندیشی برخی از افراد از دست رفته است!

– بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر دولت به استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۱۰ درصدی راه آهن شیراز – بوشهر – عسلویه گفته بود تکمیل این پروژه نیازمند ۱.۲ میلیارد یورو، یعنی چیزی حدود ۲ برابر این اعتبار است که می توانست در طی چند سال چهره استان را متحول کند.

– ملکی رییس علوم پزشکی گفت استان بوشهر ۱۲۲۰ تخت مصوب بیمارستانی فعال دارد و حسینی مدیر روابط عمومی وقت علوم پزشکی رسیدن به نقطه مطلوب را در ارتقا تخت‌های بیمارستانی به ۲۰۰۰ تخت عنوان کرد.
قطعا اگر این مبلغ و این قانون تصویب می‌شد سال آینده می‌شد با پول آن ۸۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید در استان‌های نفتی و گازی اضافه کرد!

هرچه برای این استان زحمت کشیده می‌شود با ندانم کاری برخی‌ها کانه بی‌خاصیت می‌شود. ای کاش مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت می‌کردند تا

اولاً: بجای دنبال این مسئول و آن مسئول دویدن برای انتصاب فلان و بهمان نباشند

و دوماً: شفافیت آراء را تصویب می‌کردند تا مردم بدانند که اینان در مجلس چه می‌کنند

و سوماً: حالا که خود در حد و اندازه گرفتن چنین اعتبارات و ردیف‌های خوبی نیستند و نمی‌توانند کمکی کنند و نظر دیگر نمایندگان را جلب کنند، لااقل با درایت خاص خود زحمات دیگران را بی غار نکنند.

علی‌ای حال به ایشان توصیه می‌کنیم همین که از دست فلان نماینده‌ای که خائن خطابش کرده و از دست دیگر نمایندگان استان‌های مدنظر جان سالم بدر ببرد، حتما یک صدقه ای بدهد!

نویسنده: پایگاه خبری پایتخت انرژی

منبع خبر: پایگاه خبری پایتخت انرژی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: