امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16651

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 6 تا 12 آبان ۱۴۰۲)؛

پیگیری رفع مشکلات مسکن مهر برازجان از وزارت راه/ بازدید از پروژه‌های عمرانی و بخش‌های دشتستان/ ملاقات با مردم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از پیگیری رفع مشکلات مسکن مهر برازجان از وزارت راهT بازدید از پروژه‌های عمرانی و بخش‌های دشتستان و ملاقات با مردم خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 6 تا 12 آبان ۱۴۰۲) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: روز شنبه (ششم آبان) را در تهران گذراندم. سلسله جلساتی در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و راه داشتم.

در جلسه با رئیس سازمان زمین و مسکن در مورد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر برازجان و رفع نواقصات آنها گفتگو کردم، فی‌المجلس دستوراتی برای کمک به پروژه‌ها داد.

در دفتر مجلس با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران ملاقات کردم. با قائم‌مقام وزير جهاد در مورد حمایت از صنايع کشاورزی دشتستان و با مديرعامل شركت ملی گاز در مورد اعتراض تعدادی از نیروهای بومی گفتگو کردم.

با مدیران ارتش، وزارت راه و علوم و دانشگاه فرهنگیان پیرامون مسائل مردم تماس داشتم.

صبح یکشنبه (هفتم آبان) عازم بوشهر شدم، تا ظهر در مرکز استان برخی امور شهرستان را در دستگاه‌های اجرایی پیگیری کردم. ظهر در جلسه شورای حل اختلاف استان در دفتر استاندار شرکت کردم، یکی از قوانینی که نیاز به اصلاح دارد قانون شوراهاست، وقت و هزینه زیادی از کشور بخاطر برخی امور جزئی گرفته می‌شود.

با معاون عمرانی استاندار در مورد تعیین تکلیف برخی پروژه‌ها گفتگو کردم. بعد از ظهر راهی دشتستان شدم، در برازجان با تعدادی از نخبگان ملاقات کردم.

صبح روز دوشنبه (هشتم آبان) در مراسم یادواره شهدای نوجوان استان در برازجان شرکت کردم. بنای صحبت نداشتم اما به اصرار دوستان چند دقیقه‌ای کوتاه صحبت کردم، این ایام ترجیح می‌دهم که کمتر در دشتستان پشت تريبون بروم.

قبل از ظهر از میدان میوه و تره‌بار برازجان بازدید کردم و در گفتگو با متولیان آنجا در جریان مشکلات ایشان قرار گرفتم، در تماس با برخی مدیران مسائل آنجا را پیگیری کردم.

بعد از ظهر تا شب در دفتر با تعدادی از مردم و مدیران ملاقات کردم. با رئیس سازمان بنادر و معاون وزیر نفت در مورد اجرای قانون جامع ایثارگران و شکایت از ایشان گفتگو کردم.

روز سه‌شنبه (نهم آبان) در دفتر با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان جلسه داشتم. در مورد سند آمایش و حذف رشته‌های غیرلازم و افزودن رشته‌های مورد نیاز، پرهیز از مدرک‌گرایی و توجه به کیفیت آموزش‌ها، رسیدگی به کارکنان، حل مسائل اصلی توسط دانشگاه و مهارت‌محوری نکاتی را گفتم.

بعد از ظهر راهی بوشکان شدم و در دفتر کلمه با تعدادی از مردم، شوراها و مدیران ملاقات کردم. در تماس با برخی مدیران مسائل بخش از جمله در حوزه عمرانی، آموزشی و ورزشی را پیگیری کردم. سپس راهی ارم شدم و تا اواخر شب در آنجا بودم.

با مدیرعامل شرکت پست و نیز معاون وزیر ارتباطات در مورد ارسال بسته‌های پستی در دشتستان گفتگو کردم، زیر بار نمی‌رفتند، گفتم که اولاً بار خرما با کالاهای قاچاق فرق دارد، ثانیاً با سیاست جدید پست بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شده اند. قرار شد که تجدیدنظر کنند.

مسئله دیگری که در گفتگو با معاون وزیر جهاد در امور دام پیگیری کردم انتقال دام بین استان‌های جنوبی بود، مشکلات ناشی از این تصمیم را منتقل کردم، قول داده شد که اصلاح کنند.

در تماس با مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات تعدادی از روستاها را پیگیری کردم.

روز چهارشنبه (۱۰ آبان) پس از ملاقات با نماینده معزز ولی فقیه در استان برخی امور شهرستان را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری کردم. بعد از ظهر از مدرسه در حال ساخت روستای حسن‌آباد بازدید کردم.

شب پس از جلسه با تعدادی از نخبگان شاغل در صنعت نفت در مراسم بزرگداشت حماسه زنان لرده شرکت کردم. مسائل و مشکلات ایثارگران را از بنیاد شهید پیگیری کردم.

با معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مورد برخی وعده‌های سفر رئیس‌جمهور و ابلاغ آن گفتگو کردم.

روز پنجشنبه (۱۱ آبان) روز ملاقات مردمی بود که تا شب طول کشید. با معاون هلدینگ خلیج فارس در مورد حقوق نیروهای بومی در آزمون اخیر این هلدینگ و اخذ مصاحبه و آزمون در داخل استان گفتگو کردم.

تماس‌هایی نیز با مدیران اقتصادی در مورد حمایت از تولید در دشتستان و نیز با مدیران نفت، نیرو، آموزش و پرورش و استانداری در مورد مشکلات مردم داشتم.

موضوع برق‌رسانی به منطقه گیسکان را از توانیر پیگیری کردم، بخش اول انجام شده و ان‌شاءالله در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

با وزیر جهاد کشاورزی در مورد حمایت از صنايع کشاورزی و حل مسائل خرما گفتگو کردم، کردستان بود و قرار شد که هفته آينده جلسه‌ای بدین منظور برگزار کند.

روز جمعه (۱۲ آبان) ملاقات‌ها و جلساتی با نخبگان پیرامون مسائل شهرستان و استان داشتم، مشکلات ورزش دشتستان را از برخی دستگاه‌ها پیگیری کردم، شب عازم تهران شدم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: