امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16893

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 26 اسفند 1402 تا 3 فروردین 1403)؛

پیگیری احداث بیمارستان شبانکاره و پانسیون دالکی/ تخصیص بودجه طرح‌ها و دستگاه‌ها/ بازدید از پروژه‌های ورزشی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از پیگیری احداث بیمارستان شبانکاره و پانسیون دالکی، تخصیص بودجه طرح‌ها و دستگاه‌ها و بازدید از پروژه‌های ورزشی خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 26 اسفند 1402 تا 3 فروردین 1403) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: روز شنبه (۲۶ اسفند ۱۴۰۲) در مرکز استان و در تعدادی از دستگاه‌های اجرایی پیگیر امور شهرستان بودم.

پیگیری احداث بیمارستان شبانکاره و پانسیون دالکی

به همراه تعدادی از اعضای شوراهای شبانکاره و دالکی جلسه مشترکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون امور بهداشتی وی در مورد احداث بیمارستان شبانکاره و ساخت پانسیون دالکی داشتیم. پانسیون دالکی به مناقصه رفته و امید داریم که عملیات اجرایی بیمارستان شبانکاره نیز بزودی آغاز شود.

دقایقی در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه معاون امور بهداشتی دانشگاه شرکت کردم و از خدمات ایشان قدردانی کردم. بعد از ظهر به دیدار حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و نیز سردار رزمجو فرمانده پرافتخار سپاه استان رفتم. گزارشی به هر دو بزرگوار پیرامون وضعیت شهرستان دشتستان و برنامه‌های آینده دادم. شب مهمان رئیس کل دادگستری استان بودم و در مراسم تجلیل از خیرین و عوامل ستاد دیه و آزادی زندانیان شرکت کردم.

با معاون وزیر اقتصاد در مورد واریز اعتبارات سد دالکی از سوی خزانه گفتگو کردم، قول داده شد که مبلغی را تا قبل از پایان سال به پروژه تخصیص دهند. با معاون کنسولی وزیر امور خارجه در مورد رفع مشکل برخی ایرانیان تماس داشتم.

بازدید از پروژه‌های ورزشی

روز یکشنبه (۲۷ اسفند) به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشگاه تختی برازجان و روند بازسازی آن بازدید کردیم، قریب دو سال قبل مبلغ پنج میلیارد تومان جهت بازسازی این مجموعه ورزشی از وزارت نفت جذب کردیم که تا به امروز برخی اقدامات نظیر راه‌‌اندازی روشنایی چمن، بهبود سکوها و… انجام گرفته است.

در ادامه کفپوش سالن ورزشی وحدتیه افتتاح شد و سپس در مراسمی کتابخانه وحدتیه بازگشایی شد، بیش از دو سال قبل از این کتابخانه بازدید کرده بودم و امروز شاهد تحول در آن بودیم. از وحدتیه راهی آبپخش شدم و در جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور اسناد اراضی مردم با حضور مدیرکل ثبت اسناد استان و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش شرکت کردم، جنبه های مختلف موضوع بررسی شد، با توجه به تبلیغات منفی که برخی در این مدت انجام داده بودند مقرر شد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام گیرد بعلاوه اداره ثبت هم حضور فعال‌تری داشته باشد. لازم است که خدمت مردم عزیزمان عرض کنم که اساس و بنای بنده در تعامل با مردم بر مبنای صداقت است، معمولاً تا چیزی به نتیجه نرسیده باشد اعلام نمی‌کنم، در حوزه اجرایی هم احتیاط می‌کنم و عموماً نقل قول‌ها از طرف مدیران اجرایی است.

تخصیص بودجه طرح‌ها و دستگاه‌ها

روز دوشنبه و سه‌شنبه (۲۸ و ۲۹ اسفند) در دفتر ملاقات مردمی داشتم و میزبان تعدادی از مردم عزیزمان و اقشار مختلف از جمله ورزشکاران بودم. با توجه به اینکه در روزهای آخر سال بودیم تماس‌های زیادی با مدیران سازمان برنامه و بودجه جهت تخصیص بودجه پروژه‌ها و دستگاه‌ها از جمله دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری داشتم، توفیقات خوبی حاصل شد.

در تماس با مدیران اجرایی از جمله در راه و شهرسازی، راهداری، شرکت گاز، آبفا، بنیاد مسکن، شرکت نفت، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و… مسائل مردم و شهرستان را پیگیری کردم.

آخر هفته و مصادف با سال جدید عمدتاً به دیدوبازدید گذشت. فرصتی شد تا از حاصل کار عزیزانی که در بخش‌های مختلف در این ایام مشغول خدمت‌رسانی هستند بازدید کنم و به ایشان خداقوت بگویم.

حلول سال نو را به مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنم و از خدا می‌خواهم که امسال را برای ملت ما سالی سرشار از موفقیت و خیر و برکت قرار دهد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: