امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3290

نطق نماینده دشتستان در مجلس:

خسارت نخلداران دشتستان جبران شود/معیشت کشاورزان در خطر است/ لزوم خرید تضمینی خرما/ اگر امروز کاری نکنید فردا دیر است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خسارت نخلداران دشتستان جبران شود و معیشت کشاورزان در خطر است، بر لزوم خرید تضمینی خرما تاکید کرد.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: درود می فرستیم به روح سردار همدانی که مغضوب داعشیان و دیکتاتورهای زمان بود و حادثه تلخ واژگونی مینی بوس و جان باختن کارگران زحمتکش بخش ارم دشتستان را تسلیت عرض می کنم و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

رضایی با اشاره به سیل و بارندگی اخیر در استان بوشهر گفت: این حادثه باعث  وارد آمدن خسارت هنگفتی به کشاورزی استان به ویژه کشاورزی و نخلداری شد و بخش زیادی از محصولات نخلداران در دشتستان از بین رفته و به شدت باعث ضرر این باغداران شده است و انتظار داریم دولت به صورت ویژه به این مشکل رسیدگی کند و خسارات نخلداران را جبران کند.

وی افزود: اگر دولت اکنون به داد کشاورزان نرسد، کی می خواهد و اگر کاری صورت نگیرد، معیشت و اقتصاد بخش زیادی از استان بوشهر دچار مشکل می شود و وزیر جهاد کشاورزی تا دیر نشده کاری کنید و اگر امروز خرید تضمینی صورت نگیرد و اگر امروز خسارت ها جبران نشود، فردا دیر است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: