امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4637

رضایی در نطق میان دستور:

هر مسوولی که موجب ناامیدی مردم شود به کشور خیانت کرده است/ عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنی رضایت از وضع موجود نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هدف دشمن ناامید سازی و مایوس کردن مردم است هر مسوولی که در کشور با عملکرد خود موجب ناامیدی و یاس مردم بشود به کشور خیانت و به دشمن خدمت کرده است.

دکتر ابراهیم رضایی در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه، درس بزرگ این ایام را حراست از ولایت خواند و تاکید کرد: امروز به همه دشمنان ایران اعلام می کنیم که ما در حراست و پاسداری از جریان حق و خط سرخ و عاشورایی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای با همه توان و با همه وجود تا آخر ایستاده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، دی ماه را ماه سردار دلها و ماه حماسه بزرگ ۹ دی دانست و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فتنه ۸۸ و شهدای حافظ امنیت، تصریح کرد: امروز شاهد شکست توطئه سنگین امنیتی، فرهنگی، مجازی و سیاسی دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران هستیم.

وی افزود: خباثت های دول غربی به ویژه آلمان، فرانسه و انگلیس این نوچه های آمریکا ها و صهیونیست ها را در اغتشاشات اخیر و حمایت از اغتشاشگران فراموش نمی کنیم همچنین نقش اغتشاشات و اغتشاشگران و اقدامات خائنانه غرب‌گرایان داخلی در دادن گرا به دشمن برای تشدید فشار بر ملت ایران را فراموش نمی کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حوادث اخیر، گفت: وظیفه ما مسئولان است که با کار شبانه روزی و با همت مضاعف پاسخ درخوری به بصیرت و هوشمندی ملت بدهیم.

رئیس کمیته جنگ نرم مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز دشمن در حوزه فرهنگ انتظار می رود که دولت در تدوین لایحه بودجه بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و مجازی و خاکریزهای فرهنگی انقلاب اسلامی متمرکز شود.

رضایی با بیان اینکه مسوولان به ویژه مسوولان اجرایی بدانند که عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنی رضایت از وضع موجود نیست، اظهار داشت: مردم گلایه مند هستند، مردم از دلار ۴۰ هزار تومانی و از مردم از خودروی گران‌قیمت و بی کیفیت داخلی و از گرانی‌های اخیر گلایه‌مند هستند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: مردم از بریز و بپاش و اسراف دولتی، مهمانی‌های چند میلیاردی فلان شرکت دولتی، حقوق های نجومی، مدیریت های ضعیف، بیکاری و بی ثباتی اقتصادی گلایه مند هستند و اعتراض دارند.

نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه از دولت انتظار می رود که مدیران خود را مورد ارزیابی قرار دهد، تاکید کرد: امروز هدف دشمن ناامیدسازی و مایوس کردن مردم است هر مسوولی که در کشور با عملکرد خود موجب ناامیدی و یاس مردم بشود به کشور خیانت و به دشمن خدمت کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حیف و میل بیت المال، تبعیض باندبازی، پارتی بازی، فامیل سالاری مانع‌تراشی و حقوق‌های نجومی مصداق خدمت به دشمن و خیانت به ملت ایران است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به برخی مفاسد اظهار داشت: بارها در مورد فساد در پتروشیمی مهر و غارت ثروت ملت ایران در این شرکت توسط بیگانگان هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت، در مورد فساد در برخی از شرکت های دولتی، باندبازی و فامیل بازی در این شرکت‌ها هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت، در مورد پرداخت‌های تبعیض آمیز در دستگاه‌های دولتی هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت.

وی خطاب به دولت گفت: اگر فراتر از شعار می خواهید کاری کنید و می خواهید رضایت ملت و ولایت را جلب کنید به مردم خدمت کنید.

وی در بخش دیگری از نطق خود با بیان اینکه ماه ها از دستگیری مدیران کانال های تفرقه افکن تلگرامی می گذرد، افزود: این کانال در لباس انقلابی گری ماموریت اخلاف افکنی میان قوا و مسوولان را با پمپاژ دروغ و تهمت بر عهده داشتند اما خبری از برخورد با عاملان، آمران و بانیان آن نیست.

نماینده دشتستان در مجلس با انتقاد از اجرا نشدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و شهرستان دشتستان، گفت: اگر نمی توانید کاری کنید قول ندهید و تعهد ایجاد نکنید چرا که موجب بی اعتمای بیشتر مردم می شود.

رضایی با انتقاد از وزارت نفت و با بیان اینکه انتظار داشتیم در دولت سیزدهم که شعار دولت مردمی بر خود گذاشته است حقوق مردم مظلوم استان بوشهر در صنعت نفت و به ویژه در پارس جنوبی استیفا بشود، اظهار داشت: در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، اشتغال و در مدیریت های نفت در استان بوشهر کار چندانی صورت نگرفته و متاسفانه در همچنان بر همان پاشنه می چرخد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: