امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=645

نماینده منتخب مردم شریف دشتستان از روستای راهدار بازدید کرد

نماینده منتخب مردم شریف دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹ اردیبهشت ماه از روستای راهدار بازدید و روزشورا را به اعضای شورای اسلامی روستای راهدار تبریک گفتند.

دکتر ابراهیم رضایی نماینده منتخب مردم شریف دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹ اردیبهشت ماه از روستای راهدار بازدید و روزشورا را به اعضای شورای اسلامی روستای راهدار تبریک گفتند.

دکتر رضایی در معیت اعضای شورا بصورت میدانی از تقاطع ورودی روستا واقع در محور برازجان-دالکی و پل ورودی این روستا بازدید و از مخاطره بودن این نقاط حادثه خیز اطلاع پیدا کرد.

نماینده منتخب مردم دشتستان در ادامه نیز از کارگاه جهادی تولید ماسک مستقر در حسینیه بانوان این روستا بازدید و ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران، خواهران بسیجی و مجاهد روستا، عنوان داشت: در ابتدای شروع کارِ خود در خانه ملت، پیگیر مطالبات بحق اهالی شریف این روستا در مورد تقاطع و پل جاده ورودی این روستا خواهد بود.

وی با اشاره به دیداری که اخیرا با مدیرعامل شرکت صنایع سیمان داشته، افزود: حق اهالی روستای راهدار در خصوص رفع آلایندگی و استخدام جوانان روستا ادا نشده است و باید در دستور کار این شرکت تولیدی قرار گیرد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: