امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=7324

نماینده دشتستان: کارشناسان و مردم بودجه 1402 را نقد کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 تاکید کرد: کارشناسان و مردم بودجه ۱۴۰۲ را نقد کنند.

دکتر ابراهیم رضایی  با انتشار فراخوان عمومی از کارشناسان، متخصصان، نخبگان، صاحب نظران و عموم مردم خواست تا ضمن نقد و ارزیابی لایحه بودجه سال آینده کشور، پیشنهادهای خود را ارسال کنند.

رضایی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس گفت: این اشتباه است که فکر کنیم لایحه بودجه تنها یک سند مالی ملی است بلکه لایحه بودجه نقشه راه یک‌ساله کشور است و تا حدود زیادی جهت‌گیری‌های کشور در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، علمی، ورزشی، سلامت و حتی در عرصه سیاسی و بین‌الملل را بصورت پیدا یا پنهان تعیین می کند لذا تدوین درست آن متناسب با نیاز جامعه اهمیت بسیار بالایی دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یکی از مهمترین ماموریت های سالانه مجلس را بررسی و تصویب لایحه بودجه خواند و افزود: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت کارشناسان، نخبگان و متخصصان بومی، بهترین و دقیق‌ترین اصلاحات را بر روی لایحه بودجه اعمال کنیم به نحوی که اشکالات و اشتباهات گذشته در آن تکرار نشود و پاسخگوی حل مسائل کشور و مردم باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بر همین اساس از همه کارشناسان، صاحب‌نظران، متخصصان، نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم درخواست می‌کنم که ضمن مطالعه کامل لایحه بودجه 1402 ، پیشنهادها و نظرات اصلاحی خود را در اختیار حقیر قرار دهند تا با استفاده از سازوکار قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی برای ارائه لایحه‌ای کارآمد و کارگشا بکوشیم.

عضو کمیسیون تلفیق اضافه کرد: بر روی بند به بند لایحه بودجه امکان اصلاح کلی یا جزیی، حذف کلی یا جزیی و نیز امکان الحاق یک متن جدید وجود دارد و کارشناسان می‌توانند در این قالب‌ها پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

فرصت ارسال پیشنهادات: تا تاریخ 16 بهمن ماه 1401 صاحب نظران می توانند نقطه نظرات خود را به شماره 09305220842 در ایتا، آی پپ و سروش مکتوب ارسال کنند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: