امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16313

نماینده دشتستان: کارشناسان و مردم برنامه هفتم توسعه را نقد کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با انتشار فراخوان عمومی از کارشناسان، متخصصان، نخبگان، صاحب نظران و عموم مردم خواست تا ضمن نقد و ارزیابی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، پیشنهادهای خود را ارسال کنند.

دکتر ابراهیم رضایی با اشاره به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس گفت: برنامه هفتم توسعه، برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است که متشکل از 22 فصل و 7 بخش مختلف در قالب یک لایحه تدوین شده است.

رضایی افزود: از آنجا که این برنامه نقشه راه پنج ساله کشور را در بخش های اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، علمی، فناوری و آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی و امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی شامل می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه هفتم توسعه در آینده کشور اظهار داشت: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت کارشناسان، نخبگان و متخصصان بومی، بهترین و دقیق‌ترین اصلاحات را بر روی لایحه برنامه هفتم توسعه اعمال کنیم به نحوی که پاسخگوی حل مسائل کشور و مردم باشد و قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: بر همین اساس از همه کارشناسان، صاحب‌نظران، متخصصان، نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم درخواست می‌کنم که ضمن مطالعه کامل لایحه برنامه هفتم توسعه ، پیشنهادها و نظرات اصلاحی خود را در اختیار حقیر قرار دهند تا با استفاده از سازوکار قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی برای ارائه لایحه‌ای کارآمد و کارگشا بکوشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: بر روی بند به بند لایحه مذکور امکان اصلاح کلی یا جزیی، حذف کلی یا جزیی و نیز امکان الحاق یک متن جدید وجود دارد و کارشناسان می‌توانند در این قالب‌ها پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

فرصت ارسال پیشنهادها: تا تاریخ 22 تیر ماه 1402 صاحب نظران می توانند نقطه نظرات خود را به شماره 09305220842 در پیام رسان ایتا به صورت مکتوب ارسال کنند.

لینک دانلود لایحه برنامه هفتم توسعه: b2n.ir/barnameh7

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: