امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4623

نماینده دشتستان: زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای دشتستان اجرا شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در روستاهای شهرستان دشتستان که فاقد فضای ورزشی هستند زمین‌های چمن مصنوعی اجرا شود.

دکتر ابراهیم رضایی در حاشیه نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تأمین مالی پروژه‌های بنیاد مسکن در شهرستان دشتستان و تسریع در روند اجرای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شاهد کارهای خوبی در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تنها دستگاهی است که اعتبارات تخصیص یافته را به صورت کامل جذب کرده و پروژه اجرا کرده است و همه پروژه‌های قبلی بنیاد مسکن به صورت ۱۰۰ درصد اجرا شده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث تأمین قیر مورد نیاز و آسفالت در محدوده طرح هادی روستاهای دشتستان تلاش می‌کنیم با همراهی بنیاد مسکن، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری و… پیگیری لازم را برای تأمین مالی این پروژه‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای اجرای زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین مالی در آینده شاهد اجرای پروژه‌های چمن مصنوعی در روستاهای فاقد زمین چمن و همچنین دیوار حفاظتی و طرح هادی در روستاها باشیم.

رضایی افزود: با توجه به اینکه بنیاد مسکن سابقه خوبی در عرصه پروژه‌های عمرانی دارد، امیدواریم بنیاد مسکن در پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان که امکان حضور دارد، مشارکت داشته باشد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: