امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4846

نماینده دشتستان:

راه مقابله با جنگ نرم دشمنان بکارگیری استراتژی سردار شهید سلیمانی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: راه مقابله با جنگ نرم دشمنان بکارگیری استراتژی سردار شهید سلیمانی است.

نشست مطالبه گری و پیگیری حقوقی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان، اعضای مرکز بسیج قوه مقننه و جمعی از حقوقدانان برگزار شد.

دکتر ابراهیم رضایی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: همه ما در ارتباط با سردار شهید سلیمانی این جمله رهبر معظم انقلاب را بارها شنیده ایم که بر ضرورت نهادینه کردن مکتب شهید سلیمانی تاکید فرمودند که برای همه ابعاد زندگی بشری دستورالعمل دارد.

رضایی با اشاره به نقش جنگ رسانه ای دشمن در اغتشاشات اخیر یادآور شد: ما با یک بمباران اطلاعاتی کم نظیر رسانه ای در سالیان و ماه های اخیر در رابطه با کشورمان مواجه بودیم کما اینکه ۲۵۰ کانال ماهواره ای کشورها به این موضوع اختصاص داده شده بود که همه در مخالفت با جمهوری اسلامی ایران اشتراک نظر داشتند و تبلیغات آنها به گونه ای بود که می توان اثبات کرد هر کشور دیگری در دنیا با این میزان بمباران رسانه ای و تبلیغاتی مواجه می شد، حتما از پای در می آمد.

وی تصریح کرد: ایران به دلیل نرم افزارهای قدرتمند انقلاب اسلامی که یکی از آنها مکتب سردار شهید سلیمانی است، مانع از تحقق نقشه های شوم دشمنان شد که از طریق جنگ رسانه ای به آموزش اغتشاش و جنایت پرداخته و این موضوع جای کار حقوقی بسیاری دارد و خلأیی است که باید رفع شود.

رضایی در ادامه راه حل مقابله با این استراتژی دشمن را بهره مندی از رویکرد و مکتب سردار شهید سلیمانی دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: اساس این مکتب که همان مکتب امامین انقلاب نیز بوده، مردمی بودن است که از طریق آن پیروزی های بزرگی برای کشور رقم خورد و توانستیم از چالش های بزرگ عبور کنیم، بنابراین می توانیم با بهره مندی از ظرفیت مردمی به جنگ با دشمن برویم.

وی یادآور شد: سردار شهید سلیمانی بدون مرز از انسانیت دفاع می کرد، کما اینکه در این مسیر برای وی تفاوتی نداشت که از شیعه، سنی، ایزدی، مسیحی، عراقی، سوری و یا ایرانی دفاع می کند و در مبارزات بزرگ و نفس گیر و فتوحاتش ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان را در جهت تامین امنیت ایران و تحقق اهداف اسلامی بسیج می کرد و یک قهرمان واقعی بود، به طوری که تمام آزادیخواهان جهان به مقام رفیع وی تعظیم می کردند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: