امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4224

دکتر رضایی:

در روزهای برداشت گوجه‌فرنگی، وضع تعرفه بر روی صادرات این محصول موجب کاهش شدید قیمت آن شده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای برداشت گوجه‌فرنگی، وضع تعرفه بر روی صادرات این محصول موجب کاهش شدید قیمت آن شده است و اگر به همین روال ادامه یابد، با ورشکستگی فراگیر کشاورزان روبه رو خواهیم بود.

دکتر ابراهیم رضایی اظهار داشت: ارتباط مستمری با کشاورزان و همچنین وزیر و دیگر مسئولان حوزه کشاورزی در سطح ملی و استانی داریم.

رضایی افزود: به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کردیم و مسائل و مشکلات کشاورزان را مطرح و خواستار تسریع در حل مسائل و مشکلات کشاورزان شدیم.

وی بیان کرد: امروز نیز مجدداً به صورت تلفنی با ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی مسائل و مشکلات را مطرح کردیم و خواستار افزایش نرخ خرید تضمینی محصول کشاورزان و همچنین افزایش نرخ خرید تضمینی گوجه فرنگی داشتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده وزیر کشاورزی برای پیگیری مستمر مسائل و مشکلات کشاورزان تولیدکننده گوجه‌فرنگی خاطرنشان کرد: انتظار این است که با رسیدگی فوری به این موضوع، زحمات کشاورزان به هدر نرود.

وی حذف تعرفه صادرات را بسیار مهم خواند و بیان کرد: در روزهای برداشت گوجه‌فرنگی، وضع تعرفه بر روی صادرات این محصول موجب کاهش شدید قیمت آن شده است و اگر به همین روال ادامه یابد، با ورشکستگی فراگیر کشاورزان روبه رو خواهیم بود.

منبع خبر: مهر

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: