امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4328

با صدور پیامی؛

نماینده دشتستان درگذشت جانباز حاج شکرالله عطارزاده را تسلیت گفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت جانباز مجاهد و پیشکسوت جریان انقلاب حاج شکرالله عطارزاده را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ابراهیم رضایی به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون
درگذشت جانباز مجاهد و پیشکسوت جریان انقلاب حاج شکرالله عطارزاده موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مجاهدت ایشان در حراست از کیان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با اندیشه‌ها و جریان‌های نفاق، ضد دین و منحرف در دوره غرب‌گرایان داخلی و پیگیری و دفاع از حقوق ملت در تمام عرصه حیاتشان خصوصاً مدت زمان وکالت ایشان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم فهیم و شریف بوشهر، گناوه و دیلم بی‌شک در اذهان ماندگار خواهد شد.

دفاع از اصول و مرزهای فکری و اعتقادی انقلاب اسلامی در دوره غربت انقلاب در هفته‌نامه جریان‌ساز لیان بخشی فراموش نشدنی از میراث ارزشمند این مرد بزرگ است. او اگر چه بخاطر حریت و صراحتش از تیغ جفای منافقان و فرصت‌طلبان حرفه‌ای در امان نماند اما تا آخر بر صراط مستقیم امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای پایدار ماند و در خط دفاع از انقلاب مستضعفین با همه وجود مبارزه کرد.

اینجانب درگذشت این برادر مجاهد، شجاع، ایثارگر، انقلابی و ولایی را به محضر مردم شریف استان بوشهر، خانواده معظم و معزز عطارزاده خصوصاً برادر انقلابی مهندس ایمان عطارزاده تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را برای ایشان مسئلت می‌دارم.

ابراهیم رضایی
نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی
۴ آذر ۱۴۰۱

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: