امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16695

ناز شست ابراهیمِ رضایی

امروز مدارس سراسر کشور با چالش کمبود معلم مواجه شده اند که نتیجه غفلت های دیروز است!

امروز مدارس سراسر کشور با چالش کمبود معلم مواجه شده اند که نتیجه غفلت های دیروز است! غفلت هایی که برای ما چالش ساز شده تا امروز آموزش و پرورش با کمبود ۱۰۰ هزار نفری معلم روبه رو باشد؛ یکی از راههای نجات آینده فرزندان ما به تعبیری آینده کشور، اهتمام و توجه به دانشگاه فرهنگیان، و تربیت معلمان با تجربه ای برای این فرزندان است.

پس از ۲۰ سال از تعطیلی دانشگاه فرهنگیان دشتستان و در شرایطی که رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صراحتا گفتند که امیدی به بازگشایی این دانشگاه نداشته است، بالاخره ابراهیم رضایی جوان با پیگیری و تلاش بی وقفه توانست مرکزنشینان را برای بازگشایی مجدد این دانشگاه حیاتی در دشتستان متقاعد کند و با جذب اعتباری ۴۰ میلیارد تومانی برای آن، اکنون این دانشگاه در قلب دشتستان یعنی برازجان دانشجو پذیرفته است و سال تحصیلی خود را آغاز نموده است.

۲۰ سال تعطیلی این دانشگاه مهم و آمد و رفت مسئولان استانی و شهرستانی و عدم توفیق در بازگشایی مجدد این دانشگاه همانا و بازگشایی این دانشگاه پس از ۲۰ سال با تلاش شبانه روزی ابراهیم جوان دشتستان همانا…! الحق این درایت و آینده نگری نماینده دشتستان جای تحسین دارد و باید گفت ناز شستت ابراهیم!

طبیعی ست که آثار برخی اقدامات و پیگیری ها صرفا آنی نیست بلکه ثمرات آن را نسل آتی خواهند دید مثل همین دانشگاه فرهنگیان که امروز به دست ابراهیم رضایی پیگیری و راه اندازی گردید.

نویسنده: گام دوم انقلاب دشتی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: