امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16398

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 7 تا 13مرداد ۱۴۰۲)؛

ملاقات با مردم/ برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار/ انتقاد از عملکرد وزارتخانه های نفت و ورزش/ بازدید از پروژه‌های راه و میراث فرهنگی/ فاز اول راه سعدآباد وحدتیه در هفته دولت افتتاح می‌شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از ملاقات با مردم، برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار، انتقاد از عملکرد وزارتخانه های نفت و ورزش، بازدید از پروژه‌های راه و میراث فرهنگی و فاز اول راه سعدآباد وحدتیه در هفته دولت افتتاح می‌شود، خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 7 تا 13 مرداد ماه ۱۴۰۲) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: این هفته را در دشتستان گذراندم. روز شنبه (هفتم مرداد) در دفتر با تعدادی از مدیران، اعضای شوراها و… ملاقات کردم.

موضوع بازگشایی مرکز پلاک‌گذاری خودرو در برازجان را از فراجا پیگیری کردم. با مدیران برق منطقه‌ای فارس، شرکت گاز، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی، جهاد کشاورزی، راه و ورزش و جوانان در مورد مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان تماس داشتم.

روز یکشنبه (هشتم مرداد) از برخی نقاط محروم شهر برازجان بازدید کردم. در تماس با مدیران دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت ارتقای فعالیت این مجموعه در دشتستان گفتگو کردم.

انتقاد از عملکرد وزارتخانه های نفت و ورزش

موضوع ابلاغ تعهدات وزارت نفت را در گفتگو با مدیران این وزارتخانه پیگیری و از تاخیر در ابلاغ آن گلایه کردم، قول دادند که بزودی جمع‌بندی کنند.

در تماس با معاون وزیر ورزش از بدقولی این وزارتخانه در قبال ورزش و ورزشکاران دشتستان انتقاد کردم، مجدداً قول دادند که در آینده نزدیک به تعهدات خود عمل کنند.

شب در مراسم عزاداری در برخی هیئات شهر برازجان شرکت کردم، آخر شب در جمع اهالی شریف محله فرهنگ‌شهر پاسخگوی سئوالات ایشان بودم.

با مدیران صنعت، پتروشیمی، آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در رابطه با مسائل مردم و شهرستان تماس داشتم.

روز دوشنبه (نهم مرداد) با تعدادی از اعضای شوراها و نیز نخبگان جلسه داشتم، مسائل و مطالبات ایشان را از فراجا، وزارت راه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم و سازمان فنی حرفه ای پیگیری کردم.

تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت وام صادرکنندگان و فعالان حوزه خرما

در گفتگو با وزیر اقتصاد بر لزوم تسریع در پرداخت وام صادرکنندگان و فعالان حوزه خرما تاکید کردم و گفتم که دیر شده است، وزیر هم قول داد که شخصاً پیگیری کند.

برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار

روز سه‌شنبه (دهم مرداد) را در مرکز استان گذراندم، به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان جلسه ای با استاندار و معاونان ایشان و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان داشتیم، آقای استاندار گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌های مختلف، آخرین اقدامات و پروژه‌ها، مصوبات سفر رئیس جمهور، تعهدات نفت و… ارائه کرد. معاونان استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در حوزه تخصصی خود گزارش دادند.

نمایندگان هم دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان کردند. بنده در مورد مصوبات سفر رئیس جمهور و تعهدات نفت، بدهی‌های نظام درمانی استان، عملکرد ضعیف برخی مدیران و زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات مطالبی را عرض کردم. برای احقاق حقوق مردم استان برنامه‌ریزی کردیم.

بعد از جلسه استانداری به بنیاد مسکن رفتم و وضعیت تعهدات وزارت نفت را بررسی کردیم، دقایقی هم با حضور اعضای شورای روستای خون مشکلات این روستا بررسی شد. شب مهمان مردم شریف بوشکان در برنامه فاخر و ارزشمند «روزها خدمت، شب‌ها هیأت» بودم.

از ابتدای صبح روز چهارشنبه (۱۱ مرداد) تا پاسی از شب در حسینیه الزهرا (س) برازجان ملاقات مردمی داشتم.

راجع به مشکلات مردم با دستگاه‌های ورزش و جوانان، علوم پزشکی، پارس جنوبی، جهاد کشاورزی، وزارت امور خارجه، توانیر، آبفا، بانک، بنیاد علوی، وزارت نیرو، نوسازی مدارس و… تماس داشتم.

روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) پس از چند ملاقات با تعدادی از مراجعه‌کنندگان در جلسه‌ای با موضوع توسعه سرمایه‌گذاری در دشتستان با حضور تعدادی از مدیران شهرستان و ستاد اجرایی شرکت کردم، امیدوارم در این زمینه در آینده خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

فاز اول راه سعدآباد وحدتیه در هفته دولت افتتاح می‌شود

عصر تا شب به همراه فرماندار و مدیران کل راهداری و میراث فرهنگی و جمعی دیگر از مدیران ابتدا از پروژه تعریض و بهسازی راه سعدآباد وحدتیه بازدید کردیم، پیمانکار قول داد که فاز اول آن در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

سپس از کاروانسرای مشیر دالکی و برازجان بازدید کردیم، کار بازسازی و مرمت این دو کاروانسرا در حال انجام است و تلاش می‌کنیم که با محدودیت های مالی مواجه نشود.

شب مهمان مردم شریف دالکی در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان بودم.

روز جمعه (۱۳ مرداد) در نمازجمعه برازجان شرکت کردم، در حاشیه مراسم پاسخگوی سئوالات و مراجعات مردم بودم. بعد از ظهر تا شب در دفتر با تعدادی از مدیران جلسه داشتم. آخر شب در مراسم هیأت دانش‌آموزی انصارالمهدی برازجان شرکت کردم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: