امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=13319

نماینده دشتستان:

مقاومت تنها نسخه‌ برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها نسخه‌ای که مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه رسیده است، مقاومت است.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شبانکاره با تاکید بر لزوم پرهیز از نگاه سودگرایانه اظهار داشت: دفاع از حقوق بشر از مهمترین دستورات اسلام است و یکی از مصداق‌های آن روز جهانی قدس است.

رضایی با اشاره به تاکید دین اسلام مبنی بر کمک به مظلومان، اظهار داشت: هیچ جای دنیا جنایتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین داشته‌ را نمی‌بینیم و حتی در تاریخ هم چنین چیزی وجود ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توانیم نسبت به این جنایت بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: فلسطین بخشی از جهان اسلام است اما آن را غصب و اشغال کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه در فلسطین پایگاه ظلم و زور را بنا کرده‌اند تا به دیگر ملت‌ها فشار بیاورند خاطرنشان کرد: با قدرت بالای رسانه‌های خود دروغ‌های بزرگی را آنقدر تکرار کرده‌اند که بقیه باور کرده‌اند.

رضایی مبارزه با رژیم صهیونیستی را دفاع از خود دانست و افزود: تنها نسخه‌ای که در مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه رسیده است، مقاومت است؛ برخی سازش کردند و نتیجه آن عقب‌نشینی کشورهای اسلامی بود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی توانست بخشی از سرزمین های اسلامی را پس بگیرد ادامه داد: غزه و جنوب لبنان آزاد شد و با مقاومت نگه داشته‌ شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم مسلمان جهان شیفته فلسطین هستند، گفت: محبوبیت ایران در بین مسلمانان هم به خاطر دفاع از مردم فلسطین است.

رئیس کمیته جنگ نرم با اشاره به ترور شهدای هسته‌ای و نخبگان ایران اسلامی توسط رژیم صهیونیستی افزود: هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند تا به کشور ما ضربه بزنند و عملیات‌های مختلفی برای هدف قرار دادن مراکز حساس ما دارند.

رضایی با اشاره به اینکه بسیاری از حملات صهیونیست‌ها در کشور کشف و خنثی شده است، اضافه کرد: در عرصه دیپلماسی هم دسیسه‌های فراوانی داشته‌اند. ما نمی‌توانیم مقابل افرادی که نهایت دشمنی را با ما دارند بی‌تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در اوج ضعف خود قرار دارد، تصریح کرد: این مسیر ادامه دارد و فشار مقاومت به این‌ها باعث تضعیف آنها می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با صهیونیست‌های داخلی نیز مقابله کنیم. صهیونیست داخلی عامل گرفتاری مردم در بازار و صنعت و خودروسازی و… هستند که باید با اینها هم مقابله کنیم.

رضایی گفت: باید با عامل گرفتاری مردم در داخل هم مقابله کرد. کسانی که در هر پست و مقامی برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند سرباز دشمن است و باید مقابل اینها ایستاد.

وی با بیان اینکه آینده بخش و شهر شبانکاره را خوب می‌بینم، افزود: در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی و… کارهای خوبی شروع شده و آینده شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد بیمارستان شبانکاره نیز بیان کرد: این بیمارستان نیاز به مجوز دارد و به رغم برخی مخالفت‌ها حل این موضوع را با جدیت دنبال کردیم و به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

رضایی ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و گفت: این ناحیه صنعتی باعث تقویت اشتغال و ایجاد درآمد و ارزش افزوده در داخل بخش شبانکاره خواهد شد.

وی از فعال‌سازی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شبانکاره خبر داد و اضافه کرد: از وزیر نفت اعتبار خوبی گرفته و این پروژه پس از کسب تأییدات فنی وارد عملیات عمرانی می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تقویت دانشگاه پیام‌نور در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه آبیاری نوین یکی از اقدامات مهم است که با جدیت دنبال و پیگیری شده است. با افتخار در کنار کشاورزان شبانکاره خواهیم بود.

رضایی از توسعه راه‌های روستایی در شبانکاره خبر داد و بیان کرد: کارهایی شروع شده و در این زمینه در سال جاری شاهد کارهای خوب و مؤثری خواهیم بود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: