امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16885

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 12 تا 18 اسفند۱۴۰۲)؛

مردم کار را تمام کردند/ تبریک مسئولان کشور به نماینده دشتستان/ بررسی مسائل سد دالکی و مجتمع پتروشیمیایی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از مردم کار را تمام کردند، تبریک مسئولان کشور به نماینده دشتستان و بررسی مسائل سد دالکی و مجتمع پتروشیمیایی خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 12 تا 18 اسفند ۱۴۰۲) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: پیش و پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات مجلس در دشتستان، مردم، فرزند کوچک خود را حسابی شرمنده کردند. آنقدر ابراز لطف و محبت مردم زیاد بود که تلفنم منفجر شد! و نتوانستم به بسیاری از پیام‌ها و تماس‌ها پاسخ دهم.

همین‌جا از همه دوستان و عزیزانی که نتوانستم پاسخگوی محبت‌شان باشم عذرخواهی می‌کنم، ان‌شاءالله با خدمت صادقانه بتوانم به اعتماد مردم عزیز پاسخ دهم.

بنده در این انتخابات تبلیغات (محیطی) خاصی نداشتم و هزینه‌ای برای پوستر و بیلبورد و… نکردم، ستادهایم را نیز عموماً خود مردم راه‌اندازی و اداره کردند، زمان زیادی را هم برای کار انتخابات نگذاشتم و اغلب فعالیت‌هایم مربوط به همین اواخر بود، تا آذرماه در مجلس درگیر برنامه هفتم توسعه بودیم و بعد از آن هم چند دستور کار مهم داخلی و خارجی داشتیم بعلاوه انجام امور نمایندگی برای بنده اولویت داشت لذا (به نسبت) زمان کمی برای انتخابات گذاشتم با این حال و علی‌رغم برخی نامهربانی‌ها و بداخلاقی‌ها، مردم سنگ تمام گذاشتند و کار را تمام کردند.

رای معنادار مردم مسئولیت حقیر را سنگین‌تر کرده است، حتماً در چهار سال آینده باید بیش از گذشته برای خدمت به این مردم بزرگ و حل مشکلات ایران و دشتستان تلاش کنیم.

مسئولیت نمایندگی مردم دشتستان در مجلس بس سنگین است لذا از مردم عزیزمان می‌خواهم که حقیر را شامل دعای خیر خود کنند.

عصر شنبه (۱۲ اسفند) به گلزار مطهر شهدا رفتیم تا با این قهرمانان واقعی تجدید عهد کنیم. تعدادی از بزرگان و مدیران کشور از جمله وزرای راه و اقتصاد و ارشاد و میراث فرهنگی و شهردار تهران و… در تماس‌هایی انتخاب مجدد بنده را تبریک گفتند.

روز یکشنبه (۱۳ اسفند) در مرکز استان و در برخی دستگاه‌ها پیگیر امور شهرستان بودم. شب عازم تهران شدم. گفتگویی با مدیر پروژه سد دالکی در مورد مشکلات این پروژه داشتم، قرار شد که از خزانه پیگیر تخصیص اعتبارات آن باشیم. با نماینده هلدینگ خلیج فارس که مهمان شهرستان بود در مورد مجتمع پتروشیمیایی دشتستان گفتگو کردم. با معاون شرکت ملی گاز در مورد آزمون اخیر این شرکت تماس داشتم.

اول صبح روز دوشنبه (۱۴ اسفند) به مجلس رفتم، یکی دو ساعت در صحن معطل ماندیم اما جلسه علنی مجلس به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر تشکیل نشد. طبق قانون برای تشکیل جلسه علنی مجلس باید دو سوم نمایندگان یعنی حداقل ۱۹۲ نماینده در صحن مجلس حضور داشته باشند. ظهر به همراه تعدادی از نمایندگان جلسه‌ای در مورد دستور کار مجلس داشتیم.

روز سه‌شنبه (۱۵ اسفند) بالاخره جلسه علنی مجلس به حد نصاب رسید و تشکیل شد. مجلس بلاتکلیف بود و جلسات کمیسیون‌ها تشکیل نشد. بعد از ظهر تا شب در دفتر به نامه‌های مردمی رسیدگی کردم، این بار تعداد نامه‌ها بیشتر از همیشه بود.

روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) جلسه‌ای در وزارت دفاع داشتم. بعد از ظهر در دفتر با تعدادی از مراجعه‌کنندگان ملاقات کردم. تا پاسی از شب در دفتر ماندم و پاسخ بسیاری از نامه‌ها و پیام‌ها را دادم.

در تماس با معاون آب و خاک وزیر جهاد، دو پروژه طرح تحول نخیلات و آبیاری نوین را پیگیری کردم.

آخر هفته توفیق زیارت داشتم، همچنین مروری بر دستور کار مجلس در هفته آینده کردم. در تماس با مدیران وزارت نیرو در مورد وضعیت و مشکلات آب دشتستان در سال آینده نکاتی را متذکر شدم.

در تماس با حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری انتخاب مجدد ایشان به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفتم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: