امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4657

در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران:

دکتر رضایی: مجالس ایران و روسیه نقش بسزای در تسهیل و تسریع همکاری‌های دولت‌ها دارند

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با اشاره به نقش بسزای مجالس ایران و روسیه در تسهیل و تسریع همکاری‌های دولت‌ها، گفت: مجالس دو کشور با حذف موانع قانونی به ارتقاء روابط کمک می‌کنند.

ولادیمیر واسیلیف رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی برای دیدار با مقامات پارلمانی و دولتی کشورمان به تهران سفر کرده است روز دوشنبه با ابراهیم رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

رضایی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور هیأت پارلمانی روسیه در تهران بر روابط دوستانه و مثبت دو کشور اشاره کرد و گفت: اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تقویت و تحکیم مناسبات با همسایگان خود می باشد در این چارچوب فدراسیون روسیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بر تبادل هیأت های عالی رتبه تهران – مسکو تاکید کرد و افزود: گفت وگو و توافقات خوبی میان روسای جمهور ایران و روسیه انجام شده است که می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه روابط فیمابین داشته باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در ادامه نقش مجالس دو کشور را در تسهیل و تسریع همکاری‌های دولت‌ها مهم خواند و بیان داشت: معتقدیم پارلمان‌های ایران و روسیه می‌توانند با استفاده از اختیارات قانونگذاری خود بر حذف موانع قانونی در مسیر ارتقاء همکاری‌های فی‌مابین در همه حوزه‌ها نقش بسزایی را ایفا نمایند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: