امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6191

دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم شریف دشتستان در مجلس:

لزوم هم افزایی برای مقابله با بیماری کرونا، زیر ساخت بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان تقویت شود

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی برای مقابله با کرونا، گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف دشتستان تقویت شود.

دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی برای مقابله با کرونا، گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف دشتستان تقویت شود.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: بخش سلامت استان بوشهر تلاش گسترده‌ای در پیشگیری از شیوع کرونا در سطح استان و درمان بیماران داشته است که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و ملت ایران مجاهدت‌های ایثارگران حوزه بهداشت و درمان را در روزهای سخت فراموش نمی‌کنند.

رضایی با تاکید بر لزوم قرنطینه مسافران ورودی به استان در مقطع فعلی، گفت: یک راه حل اساسی برای مقابله با کرونا، کنترل ورودی‌های استان بوشهر از جمله در عسلویه، دالکی، بوشکان و سایر نقاط و جلوگیری از ورود موارد مشکوک به کرونا در داخل استان است.

وی فرهنگ‌سازی و آموزش را از ضرورت‌های پیشگیری از کرونا دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نیروهای جهادی در این زمینه می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد که دشتستان از شهرستان‌های پیشتاز در تولید ماسک و ضدعفونی‌کردن معابر عمومی است.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت و تعیین تکلیف کارگاه‌های مردمی تولید وسایل بهداشتی از جمله ماسک شد و خاطرنشان کرد: در صورتی که این کارگاه‌ها بتوانند بخشی از نیازهای حوزه سلامت را تأمین کنند باید مجوز لازم به آنها داده شود.

وی رفع کمبود ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش و دیگر ملزومات را ضروری دانست و افزود: مردم انتظار دارند بدانند تکلیف کالاهایی که در انبارها احتکار شده بودند چه شده است و چرا کمبودها از این طریق جبران نمی‌شود.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع فشارهای روانی که این روزها به مردم وارد شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود کمبودهای مراکز درمانی دشتستان از نظر ماسک و لباس و.. رفع شود.

وی با برشماری برخی مطالبات و انتظارات پرسنل بهداشت و درمان، تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در مرکز شهرستان دشتستان یکی از نیازها و مطالبات اساسی مردم است. انتظار می‌رود زمینه تکمیل و بهره‌برداری از درمانگاه مرکز شهر برازجان هرچه‌سریع‌تر فراهم شود.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار تجهیز و راه اندازی بیماربستر شهر شبانکاره شد و افزود: در بخش‌های ارم و بوشکان مردم با کمبودهایی در حوزه درمان روبرو هستند و در بسیاری مواقع برای نیازهای ابتدایی مجبورند کیلومترها راه را طی کنند که انتظار می‌رود خدمات این بخش‌ها افزایش یابد.

وی با انتقاد از طرح تحول سلامت که اولویت آن در حوزه درمان بود، گفت: باید همه برنامه‌ها به سمت پیشگیری باشد و اولویت مجلس آینده در حوزه سلامت نیز باید تمرکز در حوزه پیشگیری باشد.

رضایی با تاکید بر لزوم توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های سلامت در شهرستان دشتستان و تأمین نیازها و رفع کمبودهای این حوزه اظهار داشت: انتظار داریم عقب‌ماندگی‌های گذشته در دشتستان جبران شود و مطالبات عقب افتاده کادر بهداشت و درمان نیز پرداخت شود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: