امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=15110

با حضور نماینده دشتستان؛

عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی شهرستان دشتستان آغاز شد

  نخستین فاز شامل لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان به طول ۴۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و اعتبارات شهرستانی با حضور نماینده دشتستان آغاز شد.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم آغاز عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان اظهار داشت: این کار بسیار ارزشمند است و قدردان تلاش همه عزیزان هستیم.

رضایی با تقدیر از مدیران برنامه و بودجه و آب منطقه‌ای و فرماندار دشتستان برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: چند هفته‌ای است که با جدیت پیگیر فروش خرمای باقی‌مانده در انبارها هستیم و مکرر این مسئله دنبال و پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: نیاز به تحول و انقلاب در حوزه کشاورزی داریم و باید از حالت کم بازده بیرون برویم و اقدامات اساسی را در این زمینه شاهد باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اجرای طرح‌های آبیاری نوین را یکی از اقدامات مهم برای بهبود حوزه کشاورزی دانست و ادامه داد: در حوزه فروش و بازاریابی محصول نیز باید تلاش‌های جدی‌تری صورت گیرد.

رضایی با بیان اینکه اجرای عملیات لایروبی شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان یکی از مطالبات قدیمی مردم بوده است، افزود: امیدواریم شاهد تکمیل این طرح و به ثمر رسیدن آن باشیم.

عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به اینکه در برخی نقاط دشتستان همچون روستای زیارت عدم لایروبی شبکه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم این طرح به نتیجه مطلوب برسد و در همه نقاط دشتستان مسئله لایروبی حل شود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: