امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16835

رضایی در دیدار با همتای کویتی خود:

ظرفیت پارلمان‌ها برای افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی به‌کار گرفته شود

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت گفت: مواضع مشترک ایران و کویت در APA و PUIC می‌تواند موجب تشدید فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف ماشین کشتار در غزه شود؛ از ظرفیت پارلمان‌ها برای افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی باید استفاده شود.

مرزوق فالح الحبینی رئیس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران به همراه 5 عضو دیگر این گروه روز شنبه (یکشنبه اول بهمن ماه) با همتای خود ابراهیم رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت روابط دو کشور را دوستانه و برادرانه توصیف کرد و گفت: مواضع ایران و کویت در موضوع فلسطین بسیار به همدیگر نزدیک بود.

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار ایرانی در کویت مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: این نشان دهنده نزدیکی رابطه دو کشور است، البته در گذشته آمار خیلی بیش از این بوده اما به دلیل برخی مشکلات از جمله صدور ویزا، تعداد ایرانیان مقیم کویت کاهش پیدا کرده است.

رضایی ضمن تشکر ویژه از مواضع محکم مجلس کویت درباره فلسطین و آنچه بر مردم غزه می‌گذرد، افزود: مواضع مشترک ایران و کویت در APA و PUIC می‌تواند موجب تشدید فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف ماشین کشتار در غزه شود؛ از ظرفیت پارلمان‌ها برای افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی باید استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست دولت آیت‌الله رئیسی توسعه روابط و همسایگان است، ادامه داد: روابط ایران و کویت به ویژه بعد از استقرار سفیر، وارد مرحله تازه‌ای شده که با توجه به روابط تاریخی دو کشور از گذشته تاکنون، باید این روابط توسعه بیشتری پیدا کند. من هم مانند شما تاکید دارم که هیچ بیگانه‌ای نباید بر روابط دو کشور اثرگذاری داشته باشد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: