امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16897

گزارش هفتگی نماینده دشتستان (از 4 تا 10 فروردین ۱۴۰۳)؛

صادرات خرما رونق گرفت/ بازدید از پایگاه هلال احمر/ ملاقات با مردم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گزارش هفتگی خود از صادرات خرما رونق گرفت، بازدید از پایگاه هلال احمر و ملاقات با مردم خبر داد.

دکتر ابراهیم رضایی در یادداشت هفتگی خود ( از 4 تا 10 فروردین ۱۴۰۳) با عنوان “هفت نوشت” نوشت: اول هفته عمدتا به دیدوبازدیدها گذشت.

روز یکشنبه (پنجم فروردین) به همراه مدیران کل هلال احمر و میراث فرهنگی از پایگاه هلال احمر در دشتستان بازدید کردیم. در جلسه برخی مسائل و مشکلات هلال احمر بررسی و قرار شد که در مرکز پیگیری کنیم. قطعی آب در برخی مناطق دشتستان را از آبفا پیگیری کردم.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (ششم و هفتم فروردین) برنامه ملاقات مردمی داشتم. همچنین میزبان جمعی از مردم و نخبگان شهرستان و استان بودم. طی مراسمی از سه دهه خدمات قرآنی استاد حاج ابراهیم شمسی زاده تقدیر شد. آخرین وضعیت موجودی خرما در انبارها و سردخانه‌ها را از دستگاه‌های مربوطه جویا شدم، الحمدلله روند صادرات خرمای دشتستان رونق گرفته و روزانه به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

روز چهارشنبه (هشتم فروردین) در مرکز استان و در برخی دستگاه‌های اجرایی امور شهرستان را پیگیری کردم، شب مهمان نشست رزمندگان تخریب‌چی دوران دفاعی مقدس شهرستان دشتستان بودم.

روز پنجشنبه (نهم فروردین) در دفتر برازجان برنامه ملاقات مردمی داشتم، تا شب طول کشید. تعدادی از اعضای شوراهای شهرها و روستاها آمدند و مشکلات خود را مطرح کردند، از دستگاه‌های اجرایی پیگیری کردم.

روز جمعه (۱۰ فروردین) در نمازجمعه شهر وحدتیه شرکت کردم سپس به ملاقات امام جمعه این شهر رفتم. در ادامه جلسه‌ای با جمعی از نخبگان سعدآباد داشتم. عصر در دفتر با جمعی از مراجعه‌کنندگان ملاقات داشتم و شب در مراسم افتتاح مسجد پیامبر اعظم(ص) برازجان شرکت کردم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: