امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6203

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

شورای توسعه دشتستان با حضور نخبگان شهرستان ایجاد می‌شود

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می شود با اشراف نماینده ولی فقیه در استان، شورای توسعه دشتستان با حضور نخبگان شهرستان راه‌اندازی شود.

ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم اظهار داشت: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی توسط بنده ارائه و در صحن مجلس وصول و کلیات آن تصویب شد و جزئیات آن هم در دستور کار است.

وی این طرح را عدالت‌محور و در راستای حمایت از مستضعفان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب جزئیات این طرح شاهد تأثیر مثبت بر بازار مسکن باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی‌آبی و بیکاری از مشکلات بسیار مهم در شهرستان دشتستان است و تلاش ویژه‌ای برای پیگیری این دو موضوع و رفع مشکلات داریم.

وی با اشاره به اینکه دشتستان به دریا وصل نیست و تأسیسات نفت و گاز چندانی ندارد، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به خوبی استفاده شود.

رضایی ساخت پتروشیمی در دشتستان با لحاظ همه استانداردها را در توسعه اشتغال بسیار مهم دانست و افزود: ایجاد آب‌شیرین‌کن ویژه دشتستان از دیگر موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه حل مشکل آب کشاورزی باعث رونق اشتغال می‌شود افزود: کمبود اعتبار از مشکلات اصلی سد دالکی است که امیدواریم شاهد حل این مشکل باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تلاش کنیم از خام‌فروشی در حوزه کشاورزی جلوگیری کنیم و صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی شهرستان خصوصاً فرآوری و بسته‌بندی و تبدیلی در حوزه خرما گسترش یابد.

وی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات دشتستان باید از همه ظرفیت‌های نخبگانی استفاده کنیم و پیشنهاد می‌کنم با اشراف آیت‌الله صفایی بوشهری شورایی تشکیل شود و برای حل مسائل دشتستان از دشتستانی‌هایی که جایگاهی دارند چاره اندیشی کنیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: