امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6215

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

شدیدترین برخورد را با اطرافیان سوءاستفاده کننده من داشته باشید

نماینده دشتستان در مجلس گفت: اگر نزدیک‌ترین افراد به بنده تحت هر عنوانی قصد تخلف و یا سوءاستفاده داشته باشند، باید شدیدترین برخورد با آنها صورت گیرد.

دکتر ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: برای خدمت به مردم آماده‌ایم و قصد سوءاستفاده از این موقعیت را نداریم و به هیچ‌کس هم اجازه نمی‌دهم که از این موقعیت سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به‌سلامت خادمان مردم در دفتر نماینده دشتستان بیان کرد: اگر نزدیک‌ترین افراد به بنده تحت هر عنوانی قصد تخلف و یا سوءاستفاده داشته باشند، باید شدیدترین برخورد با آنها صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چنانچه شخصی از طرف بنده و با سوءاستفاده از نام من یا دفتر نماینده مجلس قصد تخلف و یا جرم و سوءاستفاده‌ای را داشت، انتظار دارم که شدیدترین برخوردها با او صورت گیرد.

رضایی بیان کرد: نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای را در نقاط مختلف کشور ارائه می‌کند و به خدمات آن افتخار می‌کنیم. مؤلفه اقتدار با پلیس گره‌خورده است و اقتدار این نیرو باید در هر شرایطی حفظ و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی هستیم، خاطرنشان کرد: روزانه با مراجعات متعدد مردم نقاط مختلف روبرو هستیم ولی کمترین شکایت‌ها را از نیروی انتظامی شاهد هستیم که بیانگر عملکرد موفق نیروی انتظامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تأثیر اشتغال بر روی امنیت اشاره کرد و ادامه داد: به هر میزانی که اشتغال توسعه یابد و مردم وضعیت معیشتی بهتری داشته باشند، شاهد کاهش تخلفات، جرایم و آسیب‌های اجتماعی هستیم.

رضایی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به فصل برداشت محصول خرما، افزود: انتظار می‌رود نیروی انتظامی و بسیج همکاری مناسبی را برای حفاظت از محصول خرما نخل‌داران داشته باشند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: