امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3143

دکتر رضایی:

شبکه توزیع و فروش خرمای دشتستان در کشور تقویت می‌شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: : تلاش شده تا خرمای دشتستان به بازارهای بزرگ داخلی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین میادین بزرگ میوه و تره‌بار تهران راه یابد و شاهد تقویت شبکه توزیع و فروش خرما در کشور باشیم.

دکتر ابراهیم رضایی افزود: به منظور برگزاری میز ملی خرما نشست‌هایی را در تهران و همچنین در سطح استان با مسئولان مربوطه داشته‌ایم و این برنامه ۱۳ مردادماه برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا نشست‌ها و مذاکراتی را با وزرای امور خارجه، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شهردار تهران و دیگر نهادها و سازمان‌های مربوطه داشته‌ایم تا حمایت لازم از خرما صورت گیرد.

رضایی بیان کرد: تلاش شده تا خرمای دشتستان به بازارهای بزرگ داخلی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین میادین بزرگ میوه و تره‌بار تهران راه یابد و شاهد تقویت شبکه توزیع و فروش خرما در کشور باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مذاکراتی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم، خرید تضمینی خرما را پیشنهاد دادیم که مورد موافقیت وزیر قرار گرفت و این موضوع باید دنبال شود که قیمت مناسب تصویب شود.

منبع خبر: مهر

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: