امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16708

شاهکاری که نماینده دشتستان به نام خود زد/ نوش جان مردم دشتستان و وزیرش!

زمانی که بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب نگاشته و منتشر شد یکی از محوری ترین بندهای آن، سپردن بار امانت و مسئولیت به جوانان بود.

زمانی که بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب نگاشته و منتشر شد یکی از محوری ترین بندهای آن، سپردن بار امانت و مسئولیت به جوانان بود.

چندی بعد در انتخابات اسفند ۱۳۹۸ در دشتستان، مردم به فرمان ولی فقیه جامعه لبیک گفتند و جوانی را برای نمایندگی حوزه انتخابیه خود در مجلس برگزیدند.

۳ سال گذشت و او برای جبران اعتماد مردم دشتستان، کارها و شاهکارها کرد؛ نماینده دشتستان ابتدا دوشادوش رئیس جمهور به روسیه برای ملاقات با پوتین رفت، و سپس بهمراه رئیس مجلس به ترکیه و الجزایر؛ در زمانی نه چندان پیش تر، با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه عازم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شد تا هم پاسخ اعتماد دشتستانی ها را داده باشد، هم شان یک نماینده در عرصه ملی را تبیین کند و هم به دنبال استیفای حقوق هم استانی های خود در دیدار با امیر قطر و حکام کشورهای عربی باشد.

و اما ابراهیم رضایی جوان در تازه ترین شاهکار خود، نه در رکاب رئیس جمهور و یا وزیر امور خارجه، بلکه در راس هیئتی پارلمانی، مستقلا عازم یکی از ابرقدرت ترین کشورهای جهان شده است تا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران آخرین تعاملات سیاسی و … را در سطح کلان هر دو کشور دنبال کند و به ایراد مواضع کشورمان در مسائل گوناگون اقتصادی، سیاسی، منطقه ای و… بدون لکنت زبان بپردازد.

بدون شک قرارگرفتن در چنین موقعیت و جایگاهی جدای از اعتماد بالای مسئولان نظام جمهوری اسلامی به این جوان دشتستانی، موجب عزت و غرور همه استان بوشهری ها نیز هست؛ چه آنجا که سیاست مداران روسی منتظر دیدار و مصاحبت با اویند؛ و چه آنجا که نام خودش و حوزه انتخابیه اش از لسان خبرنگار فارسی زبان در تمام رسانه ها طنین انداز می شود!

مردم گوهرشناس دشتستان، الحق بابت صید چنین گوهری شایسته تحسین اند. آنها نه تنها نماینده ای برای سال های متمادی دشتستان برگزیده اند، بلکه وزیری قهار برای استان بوشهر پرورش داده و از آستین برون کرده اند.

همه این افتخارات نوش جان مردم دشتستان و وزیرشان و وکیل‌شان، دکتر ابراهیم رضایی جوان!

نویسنده: گام دوم انقلاب دشتی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: