امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16827

ساز و کار قانونی صدور اسناد مالکیت با پیگیری نماینده دشتستان تصویب شد/حل مشکل ۵۰ ساله مردم آب‌پخش

ساز و کار قانونی صدور اسناد مالکیت با پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصویب و مشکل ۵۰ ساله مردم آب‌پخش حل شد.

دکتر ابراهیم رضایی اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت یکی از مهمترین مطالبات مردم طی دهه‌های اخیر بوده که این موضوع را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دادیم.

رضایی با تقدیر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان، استاندار، مدیرکل ثبت استان، فرماندار و دیگر مسؤولان، بیان کرد: امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی گفت: در ماه‌های گذشته معاون و مدیرانی از سازمان ثبت اسناد کشور به دشتستان سفر کردند همچنین جلسات متعددی با حضور و پیگیری رئیس سازمان ثبت اسناد کشور و رئیس کل دادگستری استان در مرکز کشور و استان و در دفتر رئیس سازمان ثبت و رئیس کل دادگستری و نیز در فرمانداری دشتستان برای بررسی حقوقی و قانونی راهکارهای آزادسازی املاک مردم برگزار شد که نتایج آن در جلسه امروز بررسی و تصمیم‌گیری شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به تصویب و ابلاغ ساز و کار قانونی صدور اسناد مالکیت تصریح کرد: امیدواریم بر اساس این تصمیمات شاهد تسریع و تسهیل در روند صدور اسناد مالکیت مردم شهر آب‌پخش و دیگر نقاط شهرستان باشیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: