امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=4571

سازمان اقتصادی کوثر در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کند/ ضرورت عدالت در توجه به خانواده‌های معظم شهدا/ صداوسیما با موضوع شهیدان گنجی و مهدوی سریال تولید کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود.

دکتر اراهیم رضایی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار داشت: بگونه‌ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن برنامه ریزی شود که صد در صد جذب افراد برای اشتغال در این بنیاد و زیرمجموعه‌های آن از میان خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رسیدگی به گلزار مطهر شهدا افزود: رسیدگی به گلزار مطهر شهدا از موارد مهمی است که باید پیگیری شود.

وی گفت: نقشه سرمایه گذاری سازمان کوثر حاکی از نگاه‌های قبیله‌ای و قومیتی در آن در گذشته بوده که نیازمند بازنگری است و انتظار می‌رود که این سازمان در استان بوشهر نیز سرمایه گذاری داشته باشد.

رضایی اضافه کرد: ظرفیت سرمایه گذاری پتروشیمی نیز در این زمینه در استان وجود دارد و انتظار می‌رود که در استان بوشهر فعال شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیشنهاد می‌شود صدا و سیما به جای سریال‌های با کیفیت پایین در مرکز، راجع به شهدای شاخص استان مانند شهید گنجی و شهید مهدوی سریال تولید کند.

رضایی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد: عدالت در توجه به خانواده‌های معظم شهدا است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: