امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6217

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

زیرساخت‌های سلامت شهرستان دشتستان ضعیف است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان گفت: زیرساخت‌های سلامت شهرستان ضعیف است و باید تقویت شود.

ابراهیم رضایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با اهالی و اعضای شورای روستای نظرآقا بخش سعدآباد اظهار داشت: رفع مشکلات مردم را به عنوان وظیفه و اولویت خود می‌دانیم و در این راستا تلاش ویژه‌ای داریم.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا با حضور در شهرها و روستاهای دشتستان دیدارهایی را با مردم و مسئولان داشته باشیم و با شناسایی دقیق مشکلات برای رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به خاطر شیوع کرونا با محدودیت‌هایی برای برگزاری دیدارهای عمومی روبرو شدیم ولی تلاش داریم تا با سفر به نقاط مختلف، صدای مردم را بشنویم.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان بیشتر شنونده باشیم و در تهران و جلسات مجلس شورای اسلامی و وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها گوینده و بیانگر مشکلات و نیازهای مردم باشیم.

رضایی در ارتباط با مشکلات مطرح شده توسط مردم روستای نظرآقا نیز بیان کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان، استان و کشور برای رفع این مشکلات و تأمین نیازها استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکات حوزه سلامت در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌های درمانی در دشتستان ضعیف است و باید توسعه یابد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: