امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=2450

در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

نماینده دشتستان: زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در شهرهای دشتستان تقویت شود

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تمام توان و ظرفیت نسبت به تقویت زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در شهرهای شهرستان دشتستان اقدام شود.

دکتر ابراهیم رضایی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان در حوزه تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار داد.

رضایی در این دیدار که شهردار، رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر شبانکاره نیز حضور داشتند با اشاره به اهمیت و بزرگی دشتستان و تعداد بالای بیمه‌شدگان این شهرستان، خواستار توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی به شهرستان دشتستان و تقویت امکانات درمانی آن شد.

رضایی کمبود زیرساخت‌های درمانی در دشتستان را یک مشکل مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود که  با تمام توان و ظرفیت نسبت به تقویت زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در شهرهای شهرستان دشتستان اقدام شود.

وی به وضعیت نامناسب خدمات سازمان تامین اجتماعی در دشتستان اشاره و خاطر نشان کرد: بیمارستان مهر برازجان در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و بخش‌ها و امکانات لازم را ندارد که لازم است توسعه و نوسازی شود همچنین درمانگاه امام کاظم (ع) برازجان از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف و لغو مجوز درمانگاه شبانکاره، بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی آن تاکید کرد و خواستار تسریع طی فرایند اداری و اجرایی آن شد و گفت: مردم و مسئولان شبانکاره همکاری لازم را برای احداث درمانگاه خواهند داشت.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: