امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=2446

در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

دکتر رضایی رفع ضعف آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان دشتستان را خواستار شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در سطح شهرستان دشتستان شد و تاکید کرد: عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت چه در اینترنت همراه و چه در اینترنت ثابت از مطالبات پرتکرار شهرها و روستاهای دشتستان است.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرماندار و مسئولان شهرستان دشتستان افزود: خدمات بسیار خوبی در سال‌های اخیر برای تقویت ارتباطات در دشتستان صورت گرفته است ولی هنوز کمبودهای فراوانی وجود دارد که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

رضایی مشکلات شهرها و روستاهای دشتستان در حوزه ارتباطات، مخابرات، پست، پست‌بانک، اینترنت و تلفن همراه و ثابت را بیان کرد و اظهار داشت: استقرار و فعال‌سازی پست بانک یکی از تقاضاهای برخی از روستاهای دشتستان است.

وی خواستار رفع ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در سطح شهرستان دشتستان شد و تاکید کرد: عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت چه در اینترنت همراه و چه در اینترنت ثابت از مطالبات پرتکرار شهرها و روستاهای دشتستان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات پستی مردم به ویژه مرسولات مربوط به خرما و محصولات شهرستان اشاره و تصریح کرد: ارسال با تأخیر مرسولات، گه گاه عدم پذیرش و یا مشکلات بازرسی مرسولات یا توقیف آنها باید رفع شود چرا که به معیشت مردم این شهرستان وابسته است.

رضایی با تاکید بر لزوم توسعه شبکه فیبر نوری در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان از پاسخگویی به موقع مسئولان ارتباطات در استان و تلاش برای رفع مشکلات قدردانی کرد.

تقویت زیرساخت‌های ارتباطی

معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست اظهار داشت: ابراهیم رضایی از فعال‌ترین نمایندگان در پیگیری مشکلات مردم است و با این پیگیری‌ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات در شهرستان دشتستان هستیم.

رضا باقری اصل پس از شنیدن مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان استان و شهرستانٰ تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بیشترین پوشش ارتباطی در شهرستان دشتستان ایجاد شود.

لزوم تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این نشست به مهمترین مشکلات ارتباطی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان، توسعه و تقویت فیبر نوری، تسهیل در ارسال مرسولات پستی شهرستان، توسعه شبکه تلفن ثابت، ایجاد شعب پست‌بانک در نقاط مورد نیاز از مهمترین مطالبات مردم شهرستان است.

علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری‌های مستمر نماینده دشتستان بیان کرد: هرچند نسبت به گذشته وضعیت بسیار خوبی داریم ولی با اجرای طرح‌های جدید به سمت بهبود و افزایش کیفیت و کمیت خدمات خواهیم رفت.

مهرپویا مدیرعامل مخابرات استان بوشهر نیز در این نشست از برنامه‌ریزی و تلاش برای توسعه شبکه تلفن ثابت، تلفن همراه و بهبود وضعیت ارتباطات در شهرستان دشتستان خبر داد.

در این نشست که به دعوت و با هماهنگی نماینده مردم دشتستان و به میزبانی فرمانداری دشتستان برگزار شد، پیش از سخنان معاون وزیر ارتباطات، بخشداران، تعدادی از شهرداران، اعضای شوراهای شهر، روستا، بخش و شهرستان به بیان مشکلات و نیازها پرداختند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: