امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6354

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار دشتستان؛

نماینده دشتستان: فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت و گسترش یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات حوزه اشتغال را ضروری دانست و گفت: همه باید همت کنیم که فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت و گسترش یابد.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار دشتستان اظهار داشت: امروز روز بزرگی برای شهرستان دشتستان است چراکه این شهرستان بزرگ امروز در عرصه مدیریتی تعیین تکلیف شد.

رضایی با بیان اینکه بزرگی دشتستان به مردان و زنان آن، شهدا و رزمندگان، متخصصان، جوانان و نخبگان و همه مردم آن است، افزود: به مردم وعده داده بودم که دخالتی در انتصابات نداشته باشم و به ‌جز یکی دو مورد خاص حتی توصیه‌ای هم نداشته‌ام.

دشتستان باید توسط دشتستانی‌ها اداره شود

وی اظهار داشت: در شهرستان هم همین رویکرد را داشتیم اما تاکید داشتم که دشتستان باید توسط دشتستانی‌ها اداره و با محوریت نیروهای انقلابی مدیریت شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی فرماندار جدید شهرستان دشتستان را فردی فرهیخته، انقلابی و دارای همت بلند خواند و خاطر نشان کرد: در این مدت هرچه گفته‌ایم بر اساس منافع و مصالح مردم دشتستان بوده است، سعی کردیم که در همه تصمیم‌ها مصلحت مردم مدنظر باشد و از سر خودخواهی یا منفعت شخصی تصمیم و موضع نگیریم.

رضایی با اشاره به مشکلات دشتستان و با بیان اینکه آب اصلی‌ترین مساله مردم در شهرستان دشتستان است، تاکید کرد: سد دالکی و آبشیرین‌کن های دشتستان، طرح های آبخیزداری و دیگر طرح‌ها باید به سرانجام برسد و برای نوسازی شبکه اقدامات اساسی شود.

یک بیمارستان کفاف شهرستان را نمی‌دهد

وی با قدردانی از تلاش فعالان حوزه سلامت در دشتستان تصریح کرد: یک بیمارستان کفاف شهرستان را نمی‌دهد و باید ساخت بیمارستان ١٧ شهریور سرعت بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات حوزه اشتغال را ضروری دانست و گفت: همه باید همت کنیم که فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت شده و گسترش یابد.

رضایی به مشکلات حوزه مسکن و طرح‌های نیمه‌تمام آن اشاره کرد و افزود: متاسفانه به رغم پیگیری‌های فراوان شاهد کلاف سردرگمی هستیم که رها شده است.

رفع مساله آب کشاورزی در دشتستان ضروری است

وی کشاورزی را مهمترین ظرفیت مادی شهرستان دانست و اظهار داشت: رفع مساله آب کشاورزی در دشتستان ضروری است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات متعدد روستاییان و عشایر پرتلاش دشتستان اهمیت فراوانی دارد که با مسایل بی‌آبی و …. روبه رو هستند.

رضایی با اشاره به مشکلات سند زمین‌های مردم در این شهرستان تاکید کرد: مردم نیم قرن در این مناطق ساکن هستند ولی برای اسناد زمین‌های خود با مشکل روبه رو هستند و دولت هم مشکل را حل نمی‌کند.

وی به محرومیت‌های جدی در دشتستان اشاره و تصریح کرد: راه‌های شهرستان نیازمند توجه جدی است.

مسوولیت از فرماندار بخواهید

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق دشتستان و سرپرست فرمانداری، خطاب به استاندار بوشهر گفت: انتظار داریم به فرماندار دشتستان اختیارات کافی داده شود و در مقابل مسئولیت از وی بخواهید.

رضایی خواستار نگاه ویژه به دشتستان شد و افزود: دشتستان جمعیت بالایی دارد و باید بهتر و بیشتر به این شهرستان توجه شود.

وی با بیان این که بخش سعدآباد از برخی شهرستان‌ها بزرگتر است، افزود: شهر آبپخش به عنوان دومین شهر پرجمعیت شهرستان جمعیتی بیشتر از مرکز برخی شهرستان‌ها دارد و این ظرفیت‌ها نشان می‌دهد که دشتستان باید ویژه‌تر دیده شود.

تشکیل شورای راهبردی دشتستان

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به محرومیت‌های ارم و بوشکان اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای رفع محرومیت های دشتستان اقدامات عاجل و کامل انجام شود.

رضایی از تشکیل شورای راهبردی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: همه ما برای ابادانی دشتستان کنار هم هستیم و وحدت حول رفع مشکلات مردم شکل خواهد گرفت.

وی مردم را خط قرمز خود خواند و تاکید کرد: بی‌تردید در کنار هر مسئولی که به مردم خدمت کند، هستیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: