امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3412

در آیین آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ درودگاه؛

دکتر رضایی: طرح پل بزرگ درودگاه در موعد مقرر به بهره برداری برسد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مهم پل بزرگ درودگاه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

دکتر ابراهیم رضایی در آیین آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ درودگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: روستای درودگاه از بزرگترین، مذهبی‌ترین و معنوی ترین روستاها در دشتستان است.

رضایی جمعیت روستای درودگاه را بیشتر از برخی شهرها عنوان کرد و افزود: مطالبه دیرینه مردم درودگاه احداث این پل بوده و امروز خوشحال هستیم که کار ارزشمند و بزرگی برای مردم این روستا و این بخش شروع می‌شود که روز میمون و مبارکی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش های استاندار و معاون عمرانی وی، فرماندار دشتستان، رییس سازمان راهداری و مدیرکل راهداری استان به خاطر اجرایی کردن این طرح افزود: به عنوان خدمتگزار مردم و کسی که افتخارم نوکری مردم این شهرستان است از کسانی که برای اجرای این طرح تلاش کردند قدردانی می‌کنم و باید تلاش کنیم که این طرح مهم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عملیات ساخت پل درودگاه به عنوان آرزوی دیرینه و مطالبه جدی مردم روستای درودگاه دشتستان به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده دشتستان، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان آغاز شد.

برای ساخت این پل ۱۶۴ متری که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا خواهد شد ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

آیین آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ درودگاه با استقبال کم نظیر مردم روستای درودگاه و برگزاری مراسم سنتی سنج و دمام همراه بود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: