امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3338

نماینده دشتستان:

سطح خدمات نظام سلامت در دشتستان ارتقا یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سطح خدمات نظام سلامت در دشتستان ارتقا یابد.

دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از طرح بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور برازجان خواستار تسریع در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان شد و بر لزوم رفع مشکلات مالی در اجرای طرح‌ها تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه بیمارستان شهید گنجی به تنهایی پاسخگوی همه نیازهای شهرستان دشتستان نیست، افزود: ضرورت دارد که سایر طرح های درمانی همچون بیمارستان ۱۷ شهریور به اتمام و بهره‌برداری برسد تا سطح خدمات نظام سلامت در دشتستان ارتقا یابد.

قدردانی از تلاش و پیگیری مستمر نماینده دشتستان در مجلس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بنا به دعوت از سوی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مراکز خدمات جامع سلامت شهرهای سعدآباد و آبپخش، بیمارستان شهید گنجی، پانسیون پزشکان متخصص، کلینیک تخصصی ویژه برازجان و طرح بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور برازجان بازدید کرد.

در این بازدید همچنین فرماندار دشتستان، رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان حضور داشتند.

بهروز رحیمی معاون توسعه وزیر بهداشت در بازدید از طرح‌های درمانی شهرستان دشتستان با قدردانی از تلاش و پیگیری مستمر نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: چند طرح بزرگ درمانی در شهرستان دشتستان در حال احداث و یا رو به اتمام هستند که یکی از طرح‌های اولویت‌دار ما در این شهرستان، توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان است که منابع آن را باید از اعتبارات استانی و وزارتی قرار دهیم تا بتوانیم توسعه اورژانس را به‌سرعت انجام دهیم، توسعه‌ای که می‌تواند وضعیت بیمارستان را از حالت فعلی و بخش اورژانس که دچار اشکال است، خارج کند.

 

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: