امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3352

در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان دشتستان؛

دکتر رضایی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار به نسل آینده تاکید کرد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار به نسل آینده تاکید کرد و گفت: خاطرات آزادگان دشتستان ثبت شود.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان دشتستان با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: بزرگترین سرمایه شهرستان دشتستان مردم این شهرستان هستند که در راس آن شهدا، ایثارگران و آزادگان قرار دارند.

رضایی با اشاره به اینکه آزادی، استقلال، امنیت و آرامش کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و آزادگان هستیم اضافه کرد: اسرا در زندان های رژیم بعثی عراق درد و زجر فراوانی را متحمل شدند ولی بسیاری از ما مردم هم اطلاعی از عمق ایثار این قشر نداریم.

وی تاکید کرد: وقتی رفتار عراقی‌ها با اسرای ایرانی را با رفتار ایران با اسرای عراقی مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که تفاوت‌های بسیار زیادی وجود دارد. بسیاری از اسرای عراقی‌ به خاطر رفتار خوب ایرانی‌ها به کشورشان برنگشتند ولی اسرای ما در سخت‌ترین شرایط در زندان های عراق شکنجه شدند.

رضایی با بیان اینکه آزادگان سند حقانیت نظام و جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: خاطرات آزادگان یک سرمایه برای کشور و مردم است و باید بماند و انتظار می‌رود که ثبت شود و به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه مردم به وجود شما آزادگان افتخار می‌کنند، تصریح کرد: اگر جان‌فشانی رزمندگان و ایثارگران و شهدای ما نبود، امروز اثری از ایران باقی نمانده بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس با تمام توان در خدمت آزادگان خواهد بود، افزود: خدمات‌رسانی به ایثارگران باید حداکثری باشد و تلاش می‌کنیم که تصمیماتی اتخاذ شود که به نفع ایثارگران باشد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: