امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3328

در دیدار رییس جمعیت هلال احمر؛

نماینده دشتستان بر تقویت توان لجستیکی جمعیت هلال احمر دشتستان تاکید کرد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر تقویت توان لجستیکی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان تاکید و خواستار احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شد.

دکتر ابراهیم رضایی در دیدار رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از فعالیت‌های جمعیت هلال استان بوشهر و همچنین شهرستان دشتستان در سیلاب اخیر که بر اثر بارش‌هایی موسوم به مونسون بود، درخواست‌هایی از رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر تقویت توان لجستیکی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان و همچنین درخواست احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را خواستار شد.

رضایی همچنین خواستار ساخت مجتمع آموزشی، اداری، امدادی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: ادوات و تجهیزات امدادی هلال احمر در دشتستان تقویت می‌شود.

پیرحسین کولیوند با قدردانی از پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس برای تقویت هلال احمر در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های حادثه‌خیز کشور است.

وی اضافه کرد: وقوع حوادثی همچون زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی و همچنین واقع شدن منطقه صنعتی پارس جنوبی و عسلویه و سایر تأسیسات نفتی در استان بوشهر بیانگر شرایط خاص این استان است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر تقویت توان امدادی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان تاکید کرد و در خصوص درخواست‌های نماینده دشتستان و مدیرکل بحران استانداری بوشهر نیز قول همکاری داد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: