امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6346

نماینده دشتستان:

ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را یک راهبرد اساسی در دستور کار داریم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را به عنوان یک اولویت و راهبرد اساسی در دستور کار داریم و در این راستا همه وقت و ظرفیت خود را به کار می بندیم.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش‌ شبانکاره در آیینی با حضور نماینده و فرماندار دشتستان، امام جمعه و شهردار شبانکاره، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش شبانکاره و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح و راه‌اندازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را به عنوان یک اولویت و راهبرد اساسی در دستور کار داریم و در این راستا همه وقت و ظرفیت خود را به کار می بندیم.

 ابراهیم رضایی افزود: راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی در بخش‌های مختلف شهرستان به منظور تقویت ارتباطات با مردم انجام شده و امیدواریم این ارتباط منجر به نتیجه برای مردم و رفع مشکلات شود.

رضایی اظهار داشت: تلاش ما این است که مردم برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود به سراغ ما نیایند و ما به سراغ مردم برویم چرا که هیچ شان و وظیفه‌ای غیر از خدمت به مردم نداریم.

وی تاکید کرد: با ایجاد این دفاتر در بخش‌های مختلف شهرستان ارتباط مستقیم و مستمری با مردم خواهیم داشت و در طول ماه به صورت منظم در این دفاتر حضور خواهم یافت و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات مردم در شبانکاره اشاره کرد و گفت: در شهر شبانکاره شاهد تلاش و پیگیری مستمر اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان بخش هستیم که این هماهنگی، همراهی و پیگیری منتج به رفع مشکلات می شود و ما هم در کنار آنها از همه ظرفیت و توان خود استفاده می کنیم.

نمایندگان مجلس نقطه اتصال مردم و دولت هستند

فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این مراسم با تقدیر از پیگیری و تلاش نماینده دشتستان اظهار داشت: نماینده دشتستان با کمترین امکانات و اعتبارات به صورت مستمر و شبانه‌ریزی پیگیر مسائل و مشکلات مردم است.

 احمد بنافی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نقطه اتصال و اتکال مردم و دولت هستند، اضافه کرد: انتظار بالایی از نماینده مجلس وجود دارد و این در حالی است که نمایندگان مجلس در حوزه اجرایی هیچ امکاناتی در اختیار ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ‌این یک هنر است که نماینده مجلس علاوه بر مرکز شهرستان در سایر بخش‌ها نیز دفاتری را راه‌اندازی می‌کند تا ارتباط بهتر و بیشتری با مردم داشته باشد.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: این دفتر نوید بخش حرکت بزرگی در بخش شبانکاره است که به حل مشکلات مردم کمک می‌کند.

ارتباط مستمر با نماینده مردم در مجلس

امام جمعه شبانکاره نیز دراین مراسم با تقدیر از نماینده مردم دشتستان برای راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی در شبانکاره اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که همه مسئولان باید قدر این فرصت را برای ارائه بهترین خدمات بدانند.

حجت‌الاسلام پردل با بیان اینکه شاهد تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی نماینده دشتستان در خدمت به مردم هستیم، بیان کرد: همه ما باید به صورت مستمر و شبانه‌روزی به مردم خدمت کنیم و خادمی خوب برای مردم و نظام و انقلاب باشیم.

وی افزود: افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان در بخش شبانکاره می‌تواند زمینه‌ساز شناخت بهتر و بیشتر از مشکلات منطقه و ارتباط مستمر با مردم باشد که باید از این فرصت استفاده کنیم.

 همگرایی برای رفع مشکلات شبانکاره

شهردار شبانکاره نیز اظهار داشت: ابراهیم رضایی ظرفیت بسیار خوبی برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم است و شاهد تلاش بی‌وقفه وی برای حل مشکلات مردم هستیم.

سجاد ستوده اضافه کرد: هفته گذشته در ماموریتی کاری به همراه اعضای شورای شهر به تهران رفتیم در این سفر با همراهی و پیگیری نماینده دشتستان با حضور در وزارتخانه‌های مختلف مسائل و مشکلات مردم شبانکاره را پیگیری کردیم.

ستوده ادامه داد: رضایی با همه توان خود پیگیر رفع مشکلات مردم شبانکاره بوده و افتتاح دفتر در این بخش می‌تواند به ارتباط بیشتر مردم با نماینده خود در مجلس کمک کند.

همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده شود

مدیر دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم بزرگترین توفیقی است که نصیب هر کسی می‌شود و باید قدر این فرصت را بدانیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه خدمت به مردم در واقع عمل به آیات قرآن است، اضافه کرد: بدون خدامحوری در کارها موفق نمی‌شویم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

در این مراسم رضا حامدی به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش‌ شبانکاره معرفی شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: