امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16471

پس از پیش‌ثبت‌نام در انتخابات؛

دکتر رضایی: مشارکت حداکثری می‌تواند باطل السحر اقدامات و توطئه‌های دشمن باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پس از پیش‌ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی تاکید کرد: مشارکت حداکثری می‌تواند باطل السحر اقدامات و توطئه‌های دشمن باشد.

متن پیام دکتر ابراهیم رضایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، غیور و فهیم دشتستان بزرگ سلام علیکم

سپردن امور به مردم از بستر انتخابات و ایجاد مردم سالاری دینی یکی از ثمرات نهضت امام راحل (ره) بود. در حالی پای به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گذاریم که رهبر حکیم انقلاب راهبرد چهارگانه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را برای این دور از انتخابات توصیه نموده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین انتخابات پس از حوادث سال 1401 است که دشمن تلاش داشته و دارد مردم را به عنوان رکن اصلی نظام از آن بزداید. لذا مشارکت حداکثری می تواند باطل السحر اقدامات و توطئه‌های دشمن باشد.

حال که به واسطه الطاف و توصیه های مکرر مردم عزیز و فهیم دشتستان بزرگ و پس از مشورت با بزرگان و دلسوزان کشور، استان و شهرستان خصوصا چهره های موثر جریان انقلاب و با اذن از خانواده معظم و معزز شهدا پای در میدان انتخابات گذاشته‌ام، متواضعانه از همه نخبگان شهرستان و استان که دغدغه و توان حل مشکلات ملی و محلی را دارند دعوت می‌کنم که در لبیک به راهبرد چهارگانه رهبر حکیم انقلاب به عرصه رقابت پای نهند.

جمهوری اسلامی ایران با فرصت‌ها و چالش‌های متنوعی بویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی روبروست، گذر از این چالش‌ها تنها با عقلانیت انقلابی و مدیریت جهادی و علمی و البته به میدان آوردن مردم مقدور است. تلاش حقیر در مجلس شورای اسلامی در سه سال گذشته تمرکز بر حل مسائل و مشکلات اصلی مردم و کشور در عرصه های مختلف با استفاده از ابزارهای قانون‌گذاری و نظارت بوده و تلاش کرده‌ام تا بدون لکنت از منافع و حقوق ملت بزرگ ایران در داخل و خارج و در مجامع بین‌المللی دفاع کنم.

دشتستان بزرگ با مشکلات بزرگ و عدیده‌ای روبرو بوده و هست. خداوند منان شاهد و آگاه است که در این سه سال تمام هم و غم و آنچه در توان داشتم را مصروف حل این مشکلات و خدمت به ولی نعمتان خود فارغ از بخشی‌نگری، سیاست زدگی و دسته‌بندی‌های کاذب سیاسی نمودم.

در این سه سال تلاش کردم تا به‌عنوان شفاف ترین نماینده ادوار یازده گانه مجلس شورای اسلامی، اسیر رانت ها و مفسده‌ها نشوم، نزدیکانم را از دخالت در امور غیر مرتبط بر حذر دارم، با مردم جز صداقت و شفافیت سخنی نگویم و عملی که جز رضای خالق و مخلوق در آن است انجام ندهم.

علاوه بر آنکه تلاش داشتم خود و نزدیکانم اسیر فساد نشویم بر همت و عزمم بر مبارزه با اژدهای هفت سر فساد در هر پست و مقامی روز به روز افزوده شد. بی‌شک همت و همراهی مردم فهیم دشتستان بزرگ در طی این طریق و شیرین کردن مرارت‌های آن، بر عزم حقیر افزود و توانم را مضاعف کرد.

در این سه سال گام های موثری در حوزه‌های زیربنایی ، عمرانی، اقتصادی ، فرهنگی و… برداشته شد و امروز دشتستان تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی و آبادانی شده و در نتیجه شاخص‌های مختلف نشانگر پیشرفت این خطه سلحشور در عرصه‌های گوناگون است.

تلاش کردم تا با پاسخگو کردن مجموعه نفت، تظلم‌خواه ستم هایی باشم که در این چند دهه به مردم استان و شهرستان روا داشته شده است. هر چند معتقدم که اگر حاشیه‌سازی‌ها و حاشیه‌روی‌های برخی مدیران نبود بی‌شک در تحقق مطالبات جامعه گام‌های موثرتری رخ می‌نمود؛ اما آنچه در این مسیر پر سنگلاخ، امیدآفرینی نمود و مصممان کرد همین همت و همراهی مردم دشتستان بزرگ بوده و هست.

همین بزرگیِ امتِ فهیم، انقلابی و غیور دشتستان بزرگ بوده که عزمم را برای چنگ اندازی مجدد با اصحاب زر و زور و تزویر راسخ کرده است. امید دارم که مسیر سخت پیش‌رو با هوشمندی و عزمی راسخ در زمانه گام دوم انقلاب اسلامی پیموده شود تا به فضل خدا فردایی درخشان برای مردم عزیزمان رقم بخورد.

ان شاءالله که با همت و بسترسازی برگزارکنندگان انتخابات و با بصیرت آحاد مردم، شاهد پاسداشت مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری بر طبق موازین قانونی، اسلامی و اخلاقی در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ باشیم.

ابراهیم رضایی

فرزندِ کوچکِ دشتستانِ بزرگ

۲۲ مرداد ۱۴۰۲

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: