امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16966

با صدور پیامی؛

دکتر رضایی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را تسلیت گفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ابراهیم رضایی به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

تقدیر و مشیت الهی بر عروج لاله گون خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رقم خورد. شهادت ایشان و هیئت همراه در سفری که مزین به خدمت به مردم و در جهت تلاش برای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی ملت ایران بود خاتمه و برگ زرینی بر کارنامه درخشان ۴۵ ساله شهید حضرت آیت الله رئیسی بود.

برادر عزیزم شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی و بااخلاص امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم، دکتر مالک رحمتی، سردار موسوی، محافظ و خدمه پرواز این عروج آسمانی هم جزو صالحین، سابقین و نیروهای خوشنام و خدوم انقلاب اسلامی بودند که لیاقتشان جز شهادت نبود.

اینجانب شهادت یار دیرین و صدیق امام و رهبری، خادم ملت، سیاستمدار صادق و انقلابی که نامش مزین به خدمت به ثامن الحجج علیه آلاف التحیه و الثنا بود و هیئت همراه را به محضر حکیم امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، بیوت معظم شهدا، مردم شریف و فهیم ایران، استان دارالحماسه و مجاهدپرور بوشهر و شهرستان دشتستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در روزی که مزین به میلاد ولی نعمت ایران اسلامی امام رضا(ع) است هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را برای این شهدای سعید انقلاب اسلامی مسئلت می دارم.

وجود پربرکت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آرامش‌بخشِ دل‌های دوست‌داران انقلاب و سوگواران درگذشت رئیس‌جمهور فقید و خدوم است، بی‌تردید انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران همچون گذشته پرافتخار خود به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خامنه‌ای عزیز از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهد کرد و همه بدخواهان کینه‌توز را ناکام خواهد گذاشت.

ابراهیم رضایی

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر و نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: