امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16842

با صدور پیامی؛

دکتر رضایی درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی را تسلیت گفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با صدور پیامی درگذشت عالم فرهیخته آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ابراهیم رضایی به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عالمِ عامل و زاهد و فقیه فرهیخته حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی دار فانی را وداع گفتند.

ایشان در کسوت تلمذ در محضر علمای بزرگ نجف از جمله آیات عظام موحد نجف‌ آبادی‌(ره‌)، تبریزی‌(ره‌)، بادکوبه‌ای‌(ره‌)، سبزواری‌(ره‌) و آزاد قزوینی‌ بهره بردند و در کسوت استادی سال ها در نجف و ایران به تدریس فقه اهل بیت علیهم السلام و مبانی دینی اسلام و شریعت جعفری پرداختند.

این عالم مجاهد از زمان تبعید امام راحل (ره) به عراق، از شاگردان، مریدان و ملازمان مکتب و نهضت اسلامی بودند و این ارادت به انقلاب و امامین انقلاب در بزنگاه‌های سخت انقلاب از دوران دفاع مقدس گرفته تا فتنه ۸۸ و تا زمان رحلت ایشان مستدام و پابرجا بود. هر چند مقام علمی و روحیه انقلابی ایشان در استان بوشهر مهجور مانده و به نحو شایسته معرفی نشد. بی‌شک خدمات ارزنده این دانشمند ربانی در دستگاه قضایی و نیز در مقام امامت جمعه کاشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب درگذشت این عالم عامل و فاضل را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، بیت معظم و مکرم ایشان، مردم ولایت مدار استان عالم‌خیز بوشهر خصوصاً جامعه روحانیت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. به واسطه سال‌ها مجاهدت علمی و انقلابی، علو درجات و هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را از درگاه ایزد منان برای ایشان مسئلت می‌دارم.

ابراهیم رضائی

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: