امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3736

دکتر رضایی خواستار توجه شرکت نفت و گاز گچساران به مسئولیت‌های اجتماعی خود شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه شرکت نفت و گاز گچساران به مسئولیت‌های اجتماعی خود شد.

دکتر ابراهیم رضایی در جلسه مشترک که با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران این شرکت، بخشدار سعدآباد، امام‌جمعه، شهردار و شورای وحدتیه در شهرداری وحدتیه برگزار شد، خواستار توجه شرکت نفت و گاز گچساران به مسئولیت‌های اجتماعی خود شد.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم وحدتیه و بخش سعدآباد، افزود: انتظار داریم که در دولت جدید کم‌کاری‌های گذشته جبران شود و نفت به تعهدات خود عمل کند.

وی احداث جاده سلامت، بکارگیری نیروهای بومی در صنایع نفتی و اجرای طرح در منطقه را از جمله تعهدات نفت در سال جاری خواند و گفت: نفت نرگسی مشکلات فراوان زیست‌محیطی و اجتماعی برای محیط پیرامونی ایجاد کرده است و توقع داریم که با تعامل نزدیک میان شرکت نفت و مسئولان محلی، خسارت‌های وارده جبران شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به درخواست‌های مردم نقاط پیرامون استقرار تأسیسات و شرکت‌های نفتی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: اشتغال نیروهای بومی در این صنایع با توجه به ظرفیت‌های عظیم وحدتیه و بخش سعدآباد دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم است.

وی توجه به عمران و آبادانی شهر وحدتیه دشتستان با همکاری وزارت نفت را مورد اشاره قرار داد و افزود: توجه به اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی در تأسیسات نفت نرگسی توسط شرکت‌های پیمانکاری یک ضرورت است.

رضایی تأکید کرد: امید می‌رود با تحقق این مهم، موجبات رضایتمندی و خرسندی عمومی و کاهش آلام مردم فراهم شود.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران این شرکت، بخشدار سعدآباد، امام‌جمعه، شهردار و شورای وحدتیه حضور داشتند و مسائل مختلفی را مطرح کردند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: