امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=3751

دکتر رضایی: خسارت سیل دشتستان در حوزه کشاورزی، شهری و روستایی جبران می‌شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل مردادماه و بروز خسارت در بخش‌های مختلف گفت: بر اساس وعده دولت خسارت به کشاورزان و بخش‌های شهری و روستایی جبران می‌شود.

دکتر ابراهیم رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست تصویری با خبرنگاران استان بوشهر با تسلیت اربعین حسینی این مراسم را حماسه جهانی دانست و اظهار داشت: حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی نشان از اقتدار مسلمانان و شیعیان و امسال پرشورتر از سال‌های قبل در حال برگزاری است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل میز ملی خرما در دشتستان خبر داد و بیان کرد: امسال میز ملی خرما با مشارکت مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی، فعالان اقتصادی و دیگر حوزه‌ها برگزار و راهکارهای لازم برای عرضه خرما استان بوشهر در بازارهای داخلی از جمله تهران و صادرات به کشورهای مختلف ارائه شد.

وی با اشاره به طرح پتروشیمی دشتستان تصریح کرد: کارهای اولیه اجرا پتروشیمی دشتستان انجام شده و اکنون در حال انتخاب سرمایه‌گذار است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به سیل مردادماه امسال پرداخت و با اشاره به اینکه این سیل به بخش‌های مختلف خسارت وارد کرد گفت: بر اساس وعده دولت تلاش می‌شود خسارت به کشاورزان و امور شهری و روستایی جبران شود.

رضایی فساد اقتصادی در پتروشیمی مهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پتروشیمی مهر آلوده به فساد اقتصادی است و باید بدهکاری ۱۷۰ میلیون دلار آن از سوی سهام‌دار خارجی که متعلق به دولت و ملت ایران است برگردد.

وی به طرح های راهسازی در استان بوشهر پرداخت و افزود: بیشتر پروژه‌های راهسازی کلان استان بوشهر به سبب مشکلات بودجه‌ای تعطیل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توجه به حل مشکل بیکاری جوانان استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از اقدام شایسته در این زمینه توسعه شهرک صنعتی برازجان و ایجاد نواحی صنعتی است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: