امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=16689

در نشست با دیمیتری واسیلنکو و اعضاء شورای فدراسیون روسیه؛

دکتر رضایی بر توسعه مناسبات دو جانبه ایران و روسیه تاکید کرد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر توسعه مناسبات دو جانبه ایران و روسیه تاکید کرد.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست با دیمیتری واسیلنکو و اعضاء شورای فدراسیون روسیه بر توسعه مناسبات دوجانبه تأکید کرد و گفت: تجربیات ایران در حدود چهار دهه مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب به آسانی به دست نیامده است اما ایران، آمادگی انتقال تجربیات خود در این عرصه به کشور روسیه را دارد.

در این نشست که با حضور کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه برگزار شد هیات ایرانی با اشاره به وجود برخی مشکلات و معطلی‌ها در ورود شهروندان ایرانی در قالب‌های تجار، دانشجو و گردشگر به خاک روسیه، رفع این مشکلات را خواستار شدند. واسیلنکو رئیس گروه دوستی با ایران در شورای فدراسیون روسیه نیز با بیان اینکه احترام زیادی برای شهروندان ایران قائل هستیم، قول پیگیری برای رفع این مشکل در مجموعه‌های مرتبط در کشور روسیه را مطرح کرد.

دیمیتری واسیلنکو و اعضای شورای فدراسیون روسیه ضمن تمجید ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه، به تحریم‌های غرب علیه روسیه اشاره و بر بهره‌مندی از تجارب ایران در این عرصه تأکید کرد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: