امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6340

در جلسه شورای اداری استان بوشهر؛

دکتر رضایی از رکود حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر انتقاد کرد

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رکود حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر، گفت: نگران پیدایش بحران آب در تابستان سال ۱۴۰۱ هستم.

دکتر ابراهیم رضایی در شورای اداری استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: همه مسئولیت‌ها امانت و فرصتی در اختیار ما است تا بتوانیم از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ سال خوبی از نظر سیاسی بود و یک چهره انقلابی، ولایت‌مدار و جهادی در راس دولت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: امسال به لحاظ اقتصادی مردم تحت فشار بودند و امیدواریم سال جدید سال خوبی از نظر اقتصادی، معیشتی و سیاسی برای مردم در استان و کشور باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد بودجه سال آینده بیان کرد: بودجه در مجلس تصویب شده و اکنون در حال بررسی توسط شورای نگهبان است. اتفاقات خوبی در بودجه رخ داده است که موجب امیدواری است.

رضایی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال به عنوان مطالبه اول مردم تخصیص یافته است، گفت: انتظار می‌رود که ارتباطات مدیران استان با پایتخت بیشتر شود و یک روز در هفته را در تهران برای جذب اعتبارات ملی سپری کنند و برای تخصیص اعتبارات بجنگند.

وی افزود: ما هم آماده هستیم که در کنار هم با یک کار جمعی و تیمی بتوانیم بودجه بهتر و بیشتری برای استان جذب کنیم. به نتیجه رسیدن این مسائل نیازمند تعامل و همراهی مسئولان اجرایی استان و نمایندگان استان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی سفر وزیران و مدیران ارشد کشور به استان بوشهر را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بعد از سفر رئیس جمهور به استان، به غیر از سفر وزیر بهداشت، و حضور تعدادی از مسئولان در پارس جنوبی، کارنامه خوبی در این زمینه نداریم و باید تحرک بیشتری در این زمینه شاهد باشیم.

رضایی با انتقاد از رکود در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر، بیان کرد: در حوزه آب به شدت نگران تابستان سال ۱۴۰۱ هستیم و سال‌ها است که مشکل بی‌آبی وجود دارد و نگرانیم که در تابستان آینده در استان و به‌ویژه در دشتستان شاهد تکرار آن و پیدایش بحران آب باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مدیران اجرایی استان خواستار چاره‌اندیشی برای اصلاح زیرساخت‌های فرسوده آب در استان بوشهر و شهرستان دشتستان شد و اضافه کرد: اگر امروز فکری به حال این مساله مهم نکنیم، فردا دیر است.

رضایی افزود: توقع این است که مدیران استان خود را مدیون هیچ شخصی ندانند البته مصداقی در ذهن ندارم و امیدواریم در ادامه امر هم این گونه نباشد. ما مدیون مردم و انقلاب و سرباز ولایت و نوکر ۸۵ میلیون ایرانی هستیم و بدون تبعیض باید به مردم خدمت کنیم.‎

وی با تاکید بر اینکه همه ما مسئولان مدیون شهدا، مردم، انقلاب و ولایت هستیم، خاطرنشان کرد: باید بدون تبعیض به همه مردم خدمت کنیم لذا انتظار می‌رود که مدیران بخشی‌نگری نکنند و میان شهرستان ها و مناطق تفاوتی قائل نشوند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: