امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=2975

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در بخش ارم افتتاح شد

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش‌ ارم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و راه‌اندازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را به عنوان یک اولویت و راهبرد اساسی در دستور کار داریم و در این راستا همه وقت و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت.

دکتر ابراهیم رضایی افزود: راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی در بخش‌های مختلف شهرستان به منظور تقویت ارتباطات با مردم انجام شده و امیدواریم این ارتباط منجر به نتیجه برای مردم و رفع مشکلات شود.

رضایی با اشاره به بخشی از مشکلات و محرومیت‌های شهرستان دشتستان به‌ ویژه در بخش ارم اظهار کرد: اتحاد و همدلی نیاز ضروری است و همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

نماینده دشتستان از پیگیری مسائلی همچون جاده نمازگاه – ارم – بوشکان، آب بخش ارم، وضعیت مدارس و فضاهای آموزشی، کشاورزی بخش ارم و دیگر مسائل بخش ارم خبر داد و خاطر نشان کرد: از همه توان و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

در این آئین مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، بخشدار ارم و رئیس شورای اسلامی بخش ارم نیز مطالبی را بیان کردند.

در این مراسم حاج غلامعلی محمدی به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش‌ ارم معرفی شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: