امروز: شنبه - 6 مرداد 1403

لینک کوتاه خبر:

https://dr-rezaei.com/?p=6221

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

دشتستان سهم بیشتری از تسهیلات کم‌بهره اشتغال داشته باشد

اقتصاد شهرستان دشتستان به کشاورزی و به‌ویژه حوزه نخل و صیفی جات وابسته است و باید سهم بیشتری از تسهیلات کم‌بهره برای راه اندازی سردخانه‌ها، مکانیزاسیون نخیلات، اصلاح زنجیره ارزش خرما و صیفی جات داشته باشد.

ابراهیم رضایی عصر جمعه در نشست با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اقتصاد شهرستان دشتستان به کشاورزی و به‌ویژه حوزه نخل و صیفی جات وابسته است و باید سهم بیشتری از تسهیلات کم‌بهره برای راه اندازی سردخانه‌ها، مکانیزاسیون نخیلات، اصلاح زنجیره ارزش خرما و صیفی جات داشته باشد.

وی خواستار توسعه اشتغال در دشتستان شد و بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بایستی توجه جدی به رفع بن‌بست‌های اشتغال در شهرستان دشتستان داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید به دنبال راهکارهایی باشند که ضمن حفظ منافع کشاورز بتواند روند تولید و صادرات را ارتقا دهد.

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: همه موارد اشاره شده توسط نماینده دشتستان دنبال خواهد شد. مدل تأمین مالی مبتنی قرارداد در بخش کشاورزی در استان انجام خواهد شد تا بخشی از مشکلات این بخش کاهش یابد.

منصوری همچنین در زمینه مکانیزاسیون بخش کشاورزی، معافیت بیمه سهم کارفرما در واحدهای بسته بندی قول پیگیری و مساعدت لازم را داد.

در این نشست مقرر شد که معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت اشتغال به شهرستان سفر کنند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: